اختصاصی اقتصاد 100/نصیرپور نماینده اصلاح طلب مجلس دوازدهم

در زمان مدیریت برخی نامزدها اتفاقاتی افتاده که هیچ وقت درموردش روشنگری نکردند

اقتصاد100-مجید نصیرپور نماینده سراب در مجلس دوازدهم تاکید کرد:معتقدیم جریان اصولگرایی درسالهای گذشته ظرفیت خود را نشان داده ، طبق سخنان امام راحل به همفکران همین دوستان در دهه 60 که فرمودند قدرت اداره یک آبدار خانه را ندارید.

در زمان مدیریت برخی نامزدها اتفاقاتی افتاده که هیچ وقت درموردش روشنگری نکردند

این نماینده اصلاح طلب درمجالس دوازدهم و هشتم گفت: هم اکنون قوای کشور بیش از سه سال است که در اختیار یک جریان سیاسی است، آیا وضع مردم نسبت به سه سال پیش بهتر شده! شاید برخی شاخص ها تغییر کرده باشد اما مردم با شاخص ها زندگی نمی کنند.

عضوکمیسیون مجلس هشتم مناظره اقتصادی نامزدهای انتخاباتی را به دلیل کوتاه بودن زمان ،کلی گویی عنوان کرد وگفت:اگر مناظره را به دو بخش تقسیم کنیم یک جریان نقش تحریم در وضعیت اقتصادی کشور را بی تاثیر می داند وجریان دیگر معتقد است که تعامل با دنیا ضرورت است ونبودش یک آسیب بشمارمی رود.

وی تصریح کرد:آقایان قالیباف،زاکانی ،جلیلی و قاضی زاده علی رغم اینکه اعتراف می کردند تحریم اثر دارد اما در شعارهایشان نقض حرف اول را داشتند، وقتی آقای قالیباف می گویند تحریم را با قدرت حل می کنیم باید بپرسیم با کدام قدرت! باید مشخص کنند منظورشان کدام بخش از قدرت است،قدرت مذاکره !یا قدرت نظامی ! باید در مورد آن توضیح دهند.

نصیر پور در پاسخ به اینکه افزایش رشد اقتصادی با رای  به کدام نامزد میسر است گفت:در زندگی یک خانوار چهار نفره اگر یک نفر خارج از قواعد حرکت کند انسجام خانواده دچار تزلزل می شود در کشورما نیزهمینطور است اگر همگرایی،هماهنگی واهداف ملی مشخص قابل توافق نداشته باشیم،هر جریان فکری به سلیقه سیاسی خود موضوع را پیش می برد و حتما به نتیجه نمی رسیم.

وی در ادامه درخصوص وعده برخی کاندیداها درمورد دادن اعتبار طلا و یارانه خاطر نشان کرد:چنین روشهایی منجر به تنبلی اجتماعی می شود وبر فعالیت های اقتصادی اثر منفی دارد،جامعه ای پیشرو است که دچارخمودگی نباشد وحرکت روبه جلو داشته باشد.

نماینده سراب افزود:دوستان به جای تمرکز روی توزیع نقدی،نیاز مردم در حوزه های مختلف بخصوص تامین اجتماعی را فراهم کنند، این اقدام می تواند نقدینگی و تورم  در بازار را کنترل کند و ازهمه مهتر عزت مردم حفظ شود.

این نماینده اصلاح طلب در مورد رای به بهترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد:مردم باید موضوعات را کنار هم ببیند، برنامه کاندیداها و تیم کاری آنها را مد نظر داشته باشند،به تعبیر سیاسیون آیینه با دستمال کثیف پاک نمی شود ، لذا نمی شود نامزدها ،تیم غیر قابل اعتمادی بکار بگیرند وبعد بگویند کشور درست می شود.

وی تاکید کرد: برخی نامزدها در زمان مدیریتشان اتفاقاتی افتاده که هیچ وقت درموردش روشنگری نکردند ،اگر تیم این نامزد،دولت را بدست بگیرد چه اتفاقی خواهد افتاد!

نماینده سراب گفت:داشتن صداقت فاکتور مهمی است،مردم باعزیزانی که هم اکنون کاندیدا هستند آشنا هستند و درعرصه های مختلف تجربه آنها را دیده اند پس بهتر است میزان صداقت را بسنجند وبعد رای بدهند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما