اختصاصی اقتصاد 100/سخنگو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم

طعنه نماینده مجلس به زاکانی: می گویند طلا می دهیم اما منبع تامین آن را نمی گویند

اقتصاد 100-محسن زنگنه سخنگو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مورد وعده های اقتصادی نامزدهای انتخاباتی گفت: وقتی می گویند به افراد طلا می دهیم ویا مبلغی را تعیین می کنند، باید محل اعتباری آنر اعلام کنند،البته در مناظرات ندیدم محل یا منابعی برای این وعده ها گفته شود.

طعنه نماینده مجلس به زاکانی: می گویند طلا می دهیم اما منبع تامین آن را نمی گویند

نماینده تربت حیدریه درمجالس یازدهم و دوازدهم افزود:در شرایط فعلی کشور منابع و مصارف ، نه تنها سر به سر است بلکه سالی 300 تا 400 هزار میلیارد تومان کسری تراز عملیاتی داریم.

وی یادآور شد:تلاش دولت برای رسیدن به منابع از طریق عدالت مالیاتی،فروش اموال غیر منقول ،فروش سهام و موارد از این  قبیل است تا بتواند هزینه های جاری و پروژه های نیمه تمام خود را پیش ببرد.

عضوکمیسیون برنامه وبودجه مجلس یازدهم تصریح کرد:هر پیشنهادی از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که دارای بار مالی و هزینه جدید برای دولت باشد قطعا بر اساس برنامه هفتم توسعه و قوانین جاری ،میسر نیست مگر محل درآمد آن دیده شود.

نماینده مجلس دوازدهم در مورد خسران ناشی از تحقق نیافتن وعده های انتخاباتی گفت:یکی از ایرادات این است که در هنگام انتخابات فاصله بین توقعات،انتظارات و واقعیات زیاد می شود و این امر بعضا باعث گلایه مندی مردم می شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما