اختصاصی اقتصاد 100/ نماینده مشهد

نماینده مشهد: متاسفانه برخی کاندیداها بیش ازتوان کشور وعده می دهند

اقتصاد 100-حسنعلی اخلاقی امیری نماینده مشهد در مجلس دوازدهم گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها بیش ازتوان وظرفیت کشور وعده می دهند.

نماینده مشهد: متاسفانه برخی کاندیداها بیش ازتوان کشور وعده می دهند

نماینده مشهد وکلات درمجلس دوازدهم افزود: کشور ما فقیر نیست وآنچه در مورد مشکلات اقتصادی وجود دارد به دلیل ضعف مدیریت است که امکان بهره وری از ظرفیت ها را نداشته و یا چرخه سنگین اداری که منجر به هدر رفت منابع شده است.

اخلاقی با تاکید بر اینکه وعده های نامزدهای انتخاباتی باید متناسب با مقتضیات کشور باشد تصریح کرد: متاسفانه برخی کاندیداها بیش ازتوان وظرفیت کشور وعده می دهند، طبق برنامه های بالا دستی کشور ریل گذاری اهداف کشور صورت گرفته و کسی نمی تواند خارج ازبرنامه کاری کند، البته مردم هوشمند هستند و همه چیز را درک می کنند.

نماینده مشهد گفت:برخی نامزدها در حوزه رقابت احساس می کنند به هر قیمتی باید نظرمردم را جلب کنند ولی این رفتار قطعا منطقی نیست وکم کم بی اعتمادی به نظام را درجامعه ایجاد می کند.

وی یاد آور شد:وقتی فردی قرار است مقام دوم کشور شود نباید وعده ای بدهد که تنها برای رای جمع کردن باشد، این روش آسیب جدی به دنبال دارد و منجر می شود کم کم حرف بزرگان نظام مورد توجه قرار نگیرد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما