اختصاصی اقتصاد 100/جوانترین نماینده مجلس دوازدهم

وعده های انتخاباتی برخی نامزدها برای جوانان قابل پذیرش نیست

اقتصاد100-عباس قدرتی جوانترین نماینده مجلس دوازدهم تاکید کرد که وعده های انتخاباتی برخی نامزدها برای جوانان قابل پذیرش نیست چون بطن جامعه امروز فهم بالایی از شرایط دارد.

وعده های انتخاباتی برخی نامزدها برای جوانان قابل پذیرش نیست

نماینده شیروان در مجلس دوازدهم گفت: وقتی زیر ساخت و منابع وجود ندارد از کجا قرار است چنین وعدهایی محقق شود،یکی می گوید یارانه را ایکس مقدار افزایش می دهیم از کجا می آورد!با چاپ پول!  افزایش نقدینگی ! نامزدها باید بیشتربه دنبال تقویت مولفه ها و توجه به زیر ساخت ها باشند.

وی افزود: آمارهای غیر واقعی برخی کاندیداها درمورد مسکن باعث شده تماس زیادی با ما گرفته شود، کسی که می خواهد رئیس جمهور شود باید آمار واقعی بدهد.

قدرتی با تاکید بر اینکه بهتر است با مردم صادق باشیم و از آنها کمک بخواهیم تصریح کرد: وعده هایی که تحقق پیدا نکند اعتماد مردم را خدشه دار می کند به گفته حضرت آقا، باید به دنبال اعتماد سازی باشیم تا اعتماد از دست رفته،به مردم بازگردد.

نماینده شیروان در مجلس دوازدهم گفت:هر کس به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه، عمل کند تا شرایط کشور بهتر شود،ما در مجلس ،کابینه دولت آینده را به دور از جناح های سیاسی و توانمندی افراد بررسی خواهیم کرد تا به دولت جدید  کمک کنیم تاعملکرد بهتری داشته ومردم راضی باشند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما