اتفاق ویژه برای سپاهان بعد از صعود آسیایی

اقتصاد 100- دبیرکل فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که میزبانی بعدی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود.

اتفاق ویژه برای سپاهان بعد از صعود آسیایی

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، با وجود حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی AFC علیه سپاهان اما مسئولان این باشگاه و فدراسیون نشینان امیدوار هستند طلایی‌پوشان بتوانند بازی آسیایی بعدی خود را در اصفهان برگزار کنند.

بر اساس حکم AFC درباره اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد باشگاه ایرانی به برگزاری سه بازی خانگی خود خارج از اصفهان و ورزشگاه نقش جهان محکوم شد. سپاهانی‌ها تاکنون دو بازی خانگی گذشته خود در آسیا را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند و حالا با توجه به صعود این تیم هنوز یک جلسه از محرومیت آنها باقی مانده است.

با این حال مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و مدیران باشگاه سپاهان امیدوارند بتوانند یک جلسه محرومیت باقیمانده را از AFC تخفیف بگیرند و در این باره اقداماتی انجام داده‌اند.

با توجه به صعود سپاهان به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا امروز یکی از خبرنگاران از هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال سوال کرد که آیا ورزشگاه آزادی همچنان پتانسیل میزبانی از سپاهان را در دور بعدی آسیا دارد که او پاسخ داد: «ا‌‌شاء‌الله که میزبانی در کشورمان داشته باشیم و سپاهان در نقش جهان اصفهان میزبانی کند. میزبانی ما با تماشاگرانی که داریم شور و نشاطی به آسیا داده است.»

باید دید رایزنی‌های مسئولان فدراسیون و مقامات سپاهان با AFC برای بخشش یک جلسه از محرومیت این باشگاه به کجا می‌رسد و بازی طلایی پوشان در دور حذفی در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما