خبر مهم از مسکن کارگران / کارگران عجله کنند و فرصت را از دست ندهند

اقتصاد 100- بر همین اساس نشستی با محوریت آسیب‌شناسی طرح نهضت مسکن کارگران برگزار شد و در آن مسعود بیات منش، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: در وهله‌ی اول باید اولویت تخصیص مسکن ملی با دهک‌های کم برخوردار باشد! بیات‌منش ادامه داد که مهم‌ترین مسئله‌ای که در اجرای این طرح‌ها وجود دارد، تامین مالی پروژه‌هاست که آن نیز باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

خبر مهم از مسکن کارگران / کارگران عجله کنند و فرصت را از دست ندهند

او تصریح کرد که باید وزارت راه‌ و شهرسازی باید به شکل ستادی مشکلات مالی را رسیدگی و مرتفع کرده و اجرای آن را به شرکت‌های تابع واگذار کند. وی همچنین بر شناسایی متقاضیان واقعی مسکن تاکید کرد.

مالکی همچنین به اقداماتی که طی سال‌های گذشته در حوزه تامین مالی پروژه‌های مسکن از طریق بازار سرمایه انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت که استفاده از سرمایه‌های خرد می‌تواند یکی از ظرفیت‌های مفید برای تامین مالی این پروژه‌ها باشد.

    توسعه مسکن برای جوانان و خانوارهای فاقد مسکن: این طرح به منظور توسعه مسکن برای جوانان و خانوارهای فاقد مسکن اجرا می‌شود و به عنوان یکی از طرح‌های مهم سال‌های اخیر کشور مطرح شده است.

    ایجاد بارقه و توسعه اقتصادی و اشتغال: این طرح به ایجاد بارقه و توسعه اقتصادی و اشتغال در سیستان و بلوچستان کمک می‌کند و به عنوان یکی از طرح‌های مهم سال‌های اخیر کشور مطرح شده است.

    ایجاد شاخص قیمت مصالح ساختمانی: این طرح به ایجاد شاخص قیمت مصالح ساختمانی کمک می‌کند و به عنوان یکی از طرح‌های مهم سال‌های اخیر کشور مطرح شده است.

    تحقق اهداف دولت برای توسعه است: این طرح به تحقق اهداف دولت برای توسعه کمک می‌کند و به عنوان یکی از طرح‌های مهم سال‌های اخیر کشور مطرح شده است.

    گامی اساسی در جهت کاهش مشکلات مردم: این طرح به گامی اساسی در جهت کاهش مشکلات مردم کمک می‌کند و به عنوان یکی از طرح‌های مهم سال‌های اخیر کشور مطرح شده است.

    مهم‌ترین برنامه دولت برای توسعه: این طرح به عنوان مهم‌ترین برنامه دولت برای توسعه کمک می‌کند و به عنوان یکی از طرح‌های مهم سال‌های اخیر کشور مطرح شده است.

    مشکلات معیشتی مسئله جدی مردم: این طرح به حل مشکلات معیشتی کمک می‌کند و به عنوان یکی از طرح‌های مهم سال‌های اخیر کشور مطرح شده است.

    مشکلات از تغییر کاربری و افزایش تراکم و مالکیت اراضی واگذار شده: این طرح به حل مشکلات از تغییر کاربری و افزایش تراکم و مالکیت اراضی واگذار شده کمک می‌کند و به عنوان یکی از طرح‌های مهم سال‌های اخیر کشور مطرح شده است.

    واگذاری قطعه‌های زمین: این طرح به واگذاری قطعه‌های زمین کمک می‌کند و به عنوان یکی از طرح‌های مهم سال‌های اخیر کشور مطرح شده است.

    ساخت مدرسه‌ها و مسجد‌ها: این طرح به ساخت مدرسه‌ها و مسجد‌ها کمک می‌کند و به عنوان یکی از طرح‌های مهم سال‌های اخیر کشور مطرح شده است.

منبع:فردانیوز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما