این کاندیدای ریاست جمهوری برنامه هفتم توسعه را بچه دار کرد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه دولت خانواده پیوستی به برنامه هفتم توسعه است.

این کاندیدای ریاست جمهوری برنامه هفتم توسعه را بچه دار کرد

به گزارش اقتصاد100، خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» گفت: من به خاطر حضورم در مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی در تصویب برنامه پنجم ششم و هفتم بودم.

وی افزود: اجرای برنامه همیشه دچار مشکل و میزان عملکرد آنها زیر ۵۰ درصد بوده است. برنامه هفتم هنوز تصویب نهایی نشده و در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

برنامه دولت خانواده در راستای تحقق برنامه هفتم است

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: برنامه دولت خانواده در راستای تحقق سازی دستورهای برنامه هفتم خواهد بود. هر دولتی که روی کار می‌آید موظف است این برنامه را در دستور کار قرار دهد.

وی گفت: بسیاری از اصلاحات دارای اولویت، زیر ساخت‌هایش در برنامه هفتم پیش بینی شده است. اما عملاً با توجه به اینکه آغاز دولت جدید با شروع این برنامه است، یک سال دولت در عملکرد خود جلو بیفتد. البته این برنامه نیز به یک سری اصلاحات دارد. مثلاً کیفیت اینترنت و صندوق‌های بازنشستگی هدف گذاری دقیق نداشته است. با لایحه‌ای دوفوریتی دولت آینده باید این امر را اصلاح کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با بیان این‌که «برنامه هفتم هنوز هم تصویب نهایی نشده است و دولت با برخی بندهای اضافه‌شده مخالفت کرد.» افزود: شهید رئیسی معتقد بود بار مالی این موارد، تحقق برنامه را با مشکل مواجه می‌کند. چرا که برخی از هدف گذاری‌ها در برنامه‌های توسعه با ظرفیت کشور هم‌خوانی ندارد. برنامه‌های توسعه هدف گذاری درستی نداشتند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: برنامه‌های توسعه پیوستگی بودجه‌ای نیز نداشت. برای اجرای برنامه هفتم باید همانند کاری که در بنیاد شهید انجام دادیم، عمل کنیم. یعنی پیوست برنامه اجرایی به برنامه توسعه و اختصاص بودجه برای این امر است.

برنامه‌های توسعه پیوستگی بودجه‌ای نیز نداشت

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برنامه‌های توسعه پیوستگی بودجه‌ای نیز نداشت. برای اجرای برنامه هفتم باید همانند کاری که در بنیاد شهید انجام دادیم، عمل کنیم. یعنی پیوست برنامه اجرایی به برنامه توسعه و اختصاص بودجه برای این امر است.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «متاسفانه به علت تورم و مشکلات دیگر، امکان استفاده از منابع بخش خصوصی در بخش‌های زیر ساختی کشور وجود نداشته است و به استفاده از کالاهای ترکی و چینی برای رشد منابع داخل، اولویت داده شده است» در عین حال اظهار کرد: سرمایه‌گذاری خارجی نیز در کشور با مشکلات زیادی همراه بوده است و دولت‌ها در کسب سرمایه‌گذاری خارجی موفق نبوده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: منابع دولت باید برای سرمایه‌گذاری خارجی و خصوصی جذابیت داشته باشد و محیط کسب و کار برای مردم و بخش خصوصی بهبود بخشیده شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: لازم نیست خودرو را خودمان تولید کنیم. بلکه می‌توان مشارکتی با کشورهای دیگر این موضوع را انجام داد. در این صورت رشد اقتصادی منطقه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: ممکن است وقتی از نرخ تورم تک رقمی صحبت می‌کنیم چون هفت سال پی در پی تورم ۳۰ درصد وجود داشت، یک مقدار باورش سخت باشد، اما من در همین جا خدمت مردم عزیزمان عرض می‌کنم که این انجام شدنی و قطعی است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: جمع کارشناسان حوزه اقتصادی داخل و خارج از کشور با یک سلسله برنامه انضباط بخشی کاملاً به صورت روشن این موضوع تورم تک رقمی را تضمین می‌کنند و قابل انجام خواهد بود.

دولت خانواده تعهد می‌دهد که نرخ تورم را حتماً تک رقمی کند

قاضی زاده خاطر نشان کرد: دولت خانواده تعهد می‌دهد که نرخ تورم را حتماً تک رقمی کند منتهی باید یک کار سختی را انجام بدهیم که آن انضباط بخشی عملیاتی مالی دولت است «چون دخلت نیست خرج آهسته تر کن» دولت باید بتواند مسائل مالی را متناسب با در آمد ها انجام دهد و همچنین تسهیلات دهی بانک‌ها را با منابع در آمد ها متناسب‌تر کند و جلوی تسهیلات دهی بانک‌ها و اشخاص خاص باید گرفته بشود.

در حال تکمیل…

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما