سکوت ناگهانی قهرمان؛ چه بر سر هادی چوپان آمده است؟/ تصمیم غیرمنتظره قهرمان مسترالمپیا

اقتصاد 100 - گرگ پارسی به قدری خسته است که شاید عطای قهرمانی را به لقایش ببخشد.

سکوت ناگهانی قهرمان؛ چه بر سر هادی چوپان آمده است؟/ تصمیم غیرمنتظره قهرمان مسترالمپیا

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، هادی چوپان، غول ایرانی بدنسازی، در اظهارات تکان‌دهنده‌ای از احتمال خداحافظی از دنیای حرفه‌ای بدنسازی خبر داد. قهرمان مستر المپیا که به تازگی به ایران بازگشته، در یک جمع خودمانی از ناامیدی خود نسبت به عدم حمایت مسئولین و نهادهای ورزشی کشور ابراز نگرانی کرده است.

چوپان با لحنی تند از این گفت که پس از سال‌ها تلاش و کسب افتخار برای ایران، احساس تنهایی و بی‌مهری می‌کند. او تصریح کرد: «من تمام عمرم را وقف این ورزش کردم و افتخار آفرینی کردم، اما هیچ‌گاه حمایت جدی از سوی مسئولین ندیدم. خسته شدم از اینکه همیشه تنها باشم و همه هزینه‌ها را خودم تقبل کنم.»

وی همچنین در ادامه افزود: «بعد از مسابقات مسترالمپیا، قصد دارم تمام تمرکزم را روی باشگاه خودم در شیراز بگذارم و به پرورش نسل جدید بدنسازان بپردازم. دیگر نمی‌خواهم در مسابقات شرکت کنم و حتی قصد ندارم به صورت حرفه‌ای مربیگری کنم.»

این اظهارات جنجالی هادی چوپان، هنوز به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده اما موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی و میان جامعه ورزشی کشور به همراه داشته است. بسیاری از هواداران ورزش و بدنسازی از این تصمیم ناگهانی قهرمان محبوب خود شوکه شده‌اند و خواستار حمایت بیشتر از این ورزشکار ارزشمند هستند.

خداحافظی احتمالی هادی چوپان از دنیای حرفه‌ای بدنسازی، می‌تواند ضربه بزرگی به این رشته ورزشی در ایران وارد کند. او به عنوان الگوی بسیاری از جوانان، نقش مهمی در توسعه بدنسازی در کشور داشته است.

در پایان باید گفت که تصمیم نهایی هادی چوپان هنوز قطعی نشده است و ممکن است با حمایت بیشتر مسئولین، او نظر خود را تغییر دهد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما