بورس بی رمق ماند + نمادها

اقتصاد ۱۰۰- شاخص کل بورس امروز پنج هزار و 54 واحد معادل 0.24 درصد افت کرد و در سطح دو میلیون و 101 هزار و 757 واحد متوقف شد.

بورس بی رمق ماند + نمادها

بازار سهام امروز با خفقان معاملاتی روبه‌رو شد و شاهد ریزش حجم معاملات خرد تا سطح 1.5 میلیارد برگه سهم بود. ارزش معاملات خرد نیز تا سطح 700 میلیارد تومان پایین آمد تا با ارزش یک ملک در منطقه یک تهران برابری کند!

با تداوم محدودیت دامنه نوسان یک درصدی، بازار سهام با خفقان معاملاتی روبه‌رو شده و سهامداران دست از دادوستد کشیده‌اند. این روند به‌ویژه در معاملات روز جاری نمود بسیاری داشت به نحوی که حجم معاملات خرد سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی را در سطح 1.5 میلیارد برگه سهم متوقف کرد.

در این میان ارزش معاملات خرد نیز ریزش بسیاری داشت و اگرچه طی روزهای اخیر هم چنگی به دل نمی‌زد اما در پایان بورس امروز به 784 میلیارد تومان رسید که معادل یک خانه لوکس در منطقه یک تهران است! این در حالی‍ است که ناشران بسیار ارزشمندی نظیر شرکت‌های پتروشیمی، پالایشی، فلزی، نفتی، معدنی و همانند آن با ارزش میلیون‌ها دلار، در بازار سهام ایران فعال هستند.باید اشاره کرد شب گذشته، حجت‌الله صیدی، رئیس سازمان بورس تاکید کرده بود تا اطلاع ثانوی، محدودیت دامنه نوسان یک‌درصدی ادامه خواهد داشت.

Screenshot 2024-10-06 at 14-08-40 TSETMC . مدیریت فناوری بورس تهران

شاخص هم‌وزن نیز در مسیر نزولی راند و با کاهش 745 واحدی معادل 0.11 درصد کاهش یافت و در سطح 698 هزار و 654 واحد قرار گرفت.

تراز پول حقیقی

تراز پول حقیقی در پایان بورس امروز هم منفی بود و سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی با خروج 245 میلیارد تومانی پول حقیقی روبه‌رو شدند. با این حال، صندوق‌های کالایی همچنان ورود پول حقیقی را تجربه می‎‌کنند و در این میان صندوق‌های طلا پرطرفدار ظاهر شده‌اند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما