رقیب تارا و شاهین پلاس را قسطی بخرید

اقتصاد 100- اولین طرح فروش خودروساز کرمانی برای محصول تولید داخل خود است. مدیران این شرکت در بهمن سال گذشته از این محصول رونمایی کردند، اما به دلیل مرحله قیمت‌گذاری، امکان فروش آن تا کنون وجود نداشت.

رقیب تارا و شاهین پلاس را قسطی بخرید

به گزارش اقتصاد 100 ، نخستین طرح فروش خودروساز کرمانی برای محصول جدیدش، کی‌ام‌سی ایگل، است. پس از مشخص شدن قیمت نهایی ۹۴۵ میلیون تومان و تأیید مراجع ذی‌صلاح، مدیران این شرکت اقدام به عرضه این خودرو کردند.

بیشتر بخوانید؛ این خودرو ایرانی 18 میلیون تومان گران شد/ قیمت کوئیک چند شد؟

کرمان موتور علاوه بر فروش نقدی، امکان خرید قسطی را نیز برای متقاضیان فراهم کرده است. درباره کی‌ام‌سی ایگل نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی کارشناسان آن را گامی مثبت در راستای تولید داخلی می‌دانند، در حالی که برخی دیگر معتقدند این خودرو تنها یک فیس‌لیفت از جک J4، محصول قبلی کرمان موتور، است. این کارشناسان به تلاش‌های این شرکت برای بهبود نقاط ضعف جک J4 در طراحی ایگل اشاره کرده‌اند، اما معتقدند این تغییرات کافی نیست.

ایگل با هدف جذاب‌تر کردن ظاهر جک J4 طراحی شده است، هرچند که برخی از قسمت‌ها به ویژه نمای جلو چندان زیبا نیستند و تغییرات جانبی و نمای عقب نیز محدود است. این خودرو از پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند که قدرتی معادل ۱۰۴.۵ اسب بخار تولید می‌کند، اما گشتاور آن نسبت به جک J4 کاهش یافته و به ۱۳۷ نیوتن‌متر رسیده است.

در مقایسه با جک J4، قیمت ایگل ۶۰ میلیون تومان بالاتر است و با وزن ۱,۱۶۰ کیلوگرم، ممکن است هنگام پر بودن ظرفیت سرنشینان با مشکلاتی مواجه شود. با توجه به انتظارات بازار، ایگل می‌تواند رقیب جدی برای خودروهایی مانند تارا اتوماتیک V4 LX و شاهین پلاس باشد. حالا باید دید واکنش متقاضیان به این محصول جدید کرمان موتور چگونه خواهد بود.

فروش ایگل کرمان موتور

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما