طلاق جنجالی سحر دولتشاهی از این مرد ایرانی / بعد از سال ها همدیگر را دیدند !

تصویری از سحر دولتشاهی و رامبد جوان در کنار یکدیگر منتشر شده است.

طلاق جنجالی سحر دولتشاهی از این مرد ایرانی / بعد از سال ها همدیگر را دیدند !
حجم ویدیو: 2.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

سحر دولتشاهی بازیگر معروف و مشهور سینما و تلویزیون است که مدتی همسر رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما بود. سحر دولتشاهی با بازی در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان به شهرت رسید. سحر دولتشاهی در حال حاضر همسر همایون شجریان است و رامبد جوان هم با نگار جواهریان ازدواج کرده است. تصویری از سحر دولتشاهی و رامبد جوان در مراسم تشییع جنازه آتیلا پسیانی در کنار یکدیگر منتشر شده است.

سحر دولتشاهی  و رامبد جوان

اولین ازدواج سحر دولتشاهی با رامبد جوان، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما در تاریخ 27 اسفند 87 بود. درواقع سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود. آشنایی این زوج هنری از تئاتر شکل گرفت، به گفته دولتشاهی آنها دوستان مشترک زیادی داشتند و دورادور همدیگر را می شناختند و سرانجام آشنایی شان به ازدواج ختم شد. البته این ازدواج دوام نداشت و در سال 1393 در سکوت خبری طلاق آنها شکل گرفت چراکه هردوی آنها معتقد بودند مردم نباید وارد حریم خصوصی آنها شوند! البته این جدایی را سحر دولتشاهی مثبت عنوان کرد و مدعی شد در سال 1393در عین حال که سال شلوغی را پیش رو داشت در تنهایی لذتبخشی نیز سال را سپری کرد و هم از نظر بازیگری و هم از خیلی جهات دیگر رشد داشته است. گفتنی است، بازی سحر دولتشاهی در سریال “مسافران” ساخته همسر سابقش رامبد جوان در سال 1388 در نقش آدم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت.

فیلم اولین عاشقانه سحر دولتشاهی برای همایون شجریان

فرزند سحر دولتشاهی

عکسی از سحر دولتشاهی به همراه یک پسر بچه در فضای مجازی منتشر شده که گمانی زنی ها حاکی از آن است این پسر بچه فرزند همایون شجریان و سحر دولتشاهی است اما این مسئله شایعه است و صحت ندارد.

سحر دولتشاهی

 

همایون شجریان و سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

همایون شجریان و سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی و هوتن شکیبا

سحر دولتشاهی

همایون شجریان سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

 
 
 
 
 

 



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما