مشخصات گلکسی زد فلیپ 6 پیش از عرضه رسمی به طور کامل فاش شد

اقتصاد ۱۰۰ - تنها یک هفته تا زمان عرضه تاشوهای جدید سامسونگ باقی مانده و حالا مشخصات گلکسی زد فلیپ 6 به طور کامل توسط افشاگری به نام Ishan Agarwal فاش شده است.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 6 پیش از عرضه رسمی به طور کامل فاش شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،همان‌طور که می‌دانید، هفته آینده، سامسونگ از نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 رونمایی خواهد کرد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که درباره مشخصات سخت افزاری تاشوهای جدید سامسونگ کنجکاو هستید، لازم نیست تا هفته آینده منتظر بمانید؛ چرا که امروز در گزارشی، مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 6 فاش شده است. این گزارش از سه ارتقای بزرگ برای نسل جدید خبر می‌دهد.

طراحی گلکسی Z Flip 6 تا حد زیادی مشابه نسل قبلی یعنی گلکسی زد فلیپ 5 خواهد بود. به طور کلی، در نسل جدید تاشوهای سامسونگ، بهبودها و ارتقاها بیشتر داخلی هستند و چندان نمود خارجی ندارند.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 6

بر اساس گفته‌های افشاگر مشهوری به نام Ishan Agarwal، گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی (احتمالا Dynamic AMOLED 2x) با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (Full HD+) و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام با 12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. یکی از آن سه ارتقا ذکر شده، مربوط به این بخش است که نسبت به رم 8 گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 5 سال گذشته، یک مزیت محسوب می‌شود.

گفته می‌شود که این گوشی تاشو از برند سامسونگ دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.8 و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 خواهد بود. در بالای صفحه نمایش داخلی نیز یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 وجود خواهد داشت. افشاگران می‌گویند که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، زوم اپتیکال 2 برابری با کیفیتی را برای عکس‌های تله فوتو و پرتره در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 6

مشخصات گلکسی زد فلیپ 6

ابعاد گلکسی زد فلیپ 6 برابر 165 در 71.7 در 7.4 میلی‌متر خواهد بود که نسبت به ابعاد 165.1 در 71.9 در 6.9 میلی‌متری گلکسی زد فلیپ 5 بهتر است. علاوه بر این، شرکت سازنده ادعا کرده که این گوشی تاشو از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 35 واتی تغذیه خواهد کرد. با این حال، ممکن است که عدد 35 وات یک شایعه یا اشتباه لفظی باشد، پس بهتر است که انتظارات خود را بالا نبریم. به احتمال زیاد سرعت شارژ این گوشی مانند اکثر گوشی‌های سامسونگ برابر 25 وات خواهد بود.

بدون شک، پردازنده جدید قدرت پردازش بیشتری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. این قدرت پردازشی در انجام وظایفی مانند اجرای بازی و هوش مصنوعی بسیار مفید خواهد بود. رم بالاتر هم به احتمال زیاد برای ویژگی‌های پیشرفته و جدید Galaxy AI که سامسونگ در رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود در 10 جولای معرفی می‌کند، ضروری خواهد بود.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 6

Galaxy Z Flip 6 با رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 و هوش مصنوعی گلکسی به بازار عرضه خواهد شد. با نگاهی به سوابق سامسونگ، می‌توان انتظار ارائه هفت سال به‌روزرسانی اصلی اندروید و به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای این گوشی داشت. همچنین ممکن است که این گوشی دارای گواهی IPX8، بلندگوهای استریو، قابلیت Samsung Pay و اسکنر اثر انگشت جانبی باشد.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما