اشک های دختر دانشجو به خاطر فقر مالی / محسنی اژه ای چه کرد؟

اقتصاد100: رئیس قوه قضاییه امروز در دانشگاه بیرجند در جهت استماع نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات دانشجویان حضور پیدا کرد.

اشک های دختر دانشجو به خاطر فقر مالی / محسنی اژه ای چه کرد؟
حجم ویدیو: 16.00M | مدت زمان ویدیو: 00:04:55

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای‌ امروز پنجشنبه‌ در نخستین برنامه از سفر استانی خود به خراسان جنوبی، در دانشگاه بیرجند حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازد.

رئیس قوه قضائیه طی حدود ۱۶ ماه اخیر که تصدی ریاست عدلیه را برعهده دارد، چندین نشست هم‌اندیشی را با اقشار مختلف مردمی و نخبگانی کشور برگزار کرده است.

هجدهم مهرماه سال جاری، رئیس دستگاه قضا طی سخنانی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه، برای استماع مطالب و نقطه‌نظرات هر فرد، گروه و جریانی که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض است، اعلام آمادگی کرده و گفته بود: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم و قطعاً چنانچه اشتباه و ضعفی از ناحیه ما وجود داشته باشد از نقطه‌نظرات ارائه شده در راستای رفع آنها استفاده می‌کنیم و هیچ ابایی از اصلاح و رفع ضعف نداریم.

یکی از دختران دانشجو در این مراسم خطاب به محسنی اژه ای می گوید:  آقای اژه‌ای ما معترضیم، اغتشاشگر نیستیم. بین معترض و اغتشاشگر حد و مرز بگذاریم. آقای اژه‌ای مشکل من تار مو نیست و روسری روی سر من سنگینی نمی‌کند. خط فقر کجاست؟ دیگر داریم غرق می‌شویم.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما