بیوگرافی تیلور لاتنر گرگینه جذاب سریال لحظه گرگ و میش + عکس ها و زندگی شخصی

تیلور دنیل لاتنر (Taylor Daniel Lautner) بازیگر آمریکایی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش جیکوب بلک، گرگینه جذاب در مجموعه فیلم‌های گرگ و میش شهرت دارد. او با بدنی ورزیده و جذابیت خاصی که داشت، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازیگران جوان هالیوود تبدیل شد.

بیوگرافی تیلور لاتنر گرگینه جذاب سریال لحظه گرگ و میش + عکس ها و زندگی شخصی

کودکی و جوانی

تیلور در ۱۱ فوریه ۱۹۹۲ در گراند رپیدز، میشیگان به دنیا آمد. او از کودکی به هنرهای رزمی علاقه‌مند بود و در رشته کاراته به کمربند سیاه دست یافت. این علاقه به ورزش، بعدها در شکل‌گیری بدنی ورزیده او تأثیر بسزایی داشت. تیلور از سنین پایین به بازیگری علاقه نشان داد و در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد.

آغاز فعالیت هنری

فعالیت حرفه‌ای تیلور لاتنر با بازی در نقش‌های کوچک در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌ها آغاز شد. اما نقطه عطف اصلی در کارنامه هنری او، بازی در نقش جیکوب بلک در مجموعه فیلم‌های گرگ و میش بود. این نقش باعث شد او به شهرت جهانی دست پیدا کند و به یکی از جذاب‌ترین بازیگران جوان هالیوود تبدیل شود.

تیلور لاتنر (Taylor Lautner) بازیگر کیست

شهرت جهانی با گرگ و میش

مجموعه فیلم‌های گرگ و میش با محوریت مثلث عشقی بین بلا، ادوارد و جیکوب، به یکی از پرفروش‌ترین مجموعه فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شد. نقش جیکوب بلک، گرگینه جذاب و وفادار، به محبوب‌ترین شخصیت این مجموعه تبدیل شد و تیلور لاتنر نیز به لطف این نقش، به شهرت جهانی دست یافت.

پس از گرگ و میش

پس از اتمام مجموعه فیلم‌های گرگ و میش، تیلور لاتنر تلاش کرد تا از این قالب خارج شود و در فیلم‌های دیگری بازی کند. او در فیلم‌هایی چون "روز ولنتاین"، "آدم‌ربایی" و "شش کله‌پوک" به ایفای نقش پرداخت، اما هیچ‌کدام از این فیلم‌ها نتوانستند به اندازه گرگ و میش موفق باشند.

تیلور لاتنر (Taylor Lautner) و رابطه اش با سلنا گومز

زندگی شخصی

تیلور لاتنر در طول دوران بازیگری خود، با بازیگران مشهوری مانند تیلور سوئیفت و سلنا گومز رابطه داشته است. او در حال حاضر با تیلور دومی در رابطه است.

ویژگی‌های بارز

بدن ورزیده: یکی از بارزترین ویژگی‌های تیلور لاتنر، بدن ورزیده و جذاب اوست که به لطف تمرینات سخت بدنسازی به دست آورده است.

چهره جذاب: او چهره جذاب و جوانی دارد که او را به یکی از محبوب‌ترین بازیگران جوان هالیوود تبدیل کرده است.

بازیگری: گرچه تیلور لاتنر بیشتر به خاطر ظاهر جذابش شناخته می‌شود، اما او توانایی بازیگری خوبی دارد و در برخی از نقش‌هایش توانسته است استعداد خود را نشان دهد.

عکس همسر تیلور لاتنر (Taylor Lautner)

میراث هنری

تیلور لاتنر با بازی در نقش جیکوب بلک، اثری ماندگار در تاریخ سینما از خود به یادگار گذاشت. او به نسل جوان نشان داد که با تلاش و پشتکار می‌توان به موفقیت رسید.

در مجموع، تیلور لاتنر یک بازیگر جوان و جذاب است که با بازی در نقش جیکوب بلک، به شهرت جهانی دست یافت. اگرچه او پس از گرگ و میش نتوانست به موفقیت‌های قبلی خود دست پیدا کند، اما همچنان یکی از چهره‌های محبوب هالیوود است.

نکات قابل توجه:

شهرت با گرگ و میش: نقش جیکوب بلک نقطه عطف اصلی در کارنامه هنری او بود.

بدن ورزیده: بدن ورزیده و جذاب او یکی از ویژگی‌های بارز اوست.

روابط عاشقانه: او با بازیگران مشهوری مانند تیلور سوئیفت و سلنا گومز رابطه داشته است.

  

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما