جزئیات حمله اینترنتی به یک داروخانه در زنجان

رییس پلیس فتا زنجان از دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به سامانه داروخانه خبر داد .

جزئیات حمله اینترنتی به یک داروخانه در زنجان

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از سایت پلیس،رئیس پلیس فتا زنجان از شناسایی و دستگیری عامل دسترسی غیرمجاز به سامانه آنلاین یکی از داروخانه‌ ها خبر داد و گفت: اعتماد بی‌جا و سهل‌ انگاری در حفظ و نگهداری اطلاعات و رمز عبور مهم‌ترین عامل دسترسی غیرمجاز می‌باشد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ سید احمد موسوی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از پزشکان زنجانی مبنی بر دسترسی غیرمجاز به سامانه آنلاین داروخانه و سواستفاده از سامانه فوق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات شاکی و با بررسی‌های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم به‌ هویت معلوم در استان  زنجان شناسایی و با هماهنگی قضایی ‌دستگیر و به پلیس فتا استان زنجان انتقال داده شد.

این مسئول انتظامی گفت: در بازجویی‌های اولیه، متهم منکر هرگونه بزه ارتکابی می‌شد اما پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا، به جرم خود اعتراف و بیان نمود قبلا در داروخانه مذکور به عنوان کاربر مشغول کار بودم، پس از اطمینان از عدم تغییر رمز عبور، با ورود به سامانه داروخانه اقدام به حذف تعدادی از اسناد مربوط به داروخانه نمودم.

سرهنگ موسوی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی و سیر مراحل قانونی، توصیه به کاربران کرد: در مشاغل حساس و نیازمند به سامانه‌های رایانه‌ای ، می‌بایست سطوح دسترسی کاربران به اطلاعات طبقه بندی محدود و رمزهای ورود به صورت پیچیده انتخاب و در فواصل مختلف نسبت به تغییر آن اقدام گردد.

رئیس پلیس فتا استان زنجان تاکید کرد: کاربران توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق فوریت‌های سایبری به شماره 096380 یا سایت پلیس فتا به آدرس: www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی‌ گزارش کنند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما