سرقت مسلحانه در پوشش مسافرکش / این باند علاقه به کیف گوشی و ساعت مچی داشت + فیلم

اقتصاد100 - از جمله باندهای تبهکاری در که در جریان اجرای طرح رعد پلیس پیشگیری منهدم شد، باند سه نفره سرقت مسلحانه است که تحت پوشش مسافرکش فعالیت می‌کردند.

سرقت مسلحانه در پوشش مسافرکش / این باند علاقه به کیف گوشی و ساعت مچی داشت + فیلم
حجم ویدیو: 49.00M | مدت زمان ویدیو: 00:02:30

به گزارش گروه جامعه؛ سرهنگ صادق ضرونی، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تشریح اقدامات مجرمانه اعضای این باند گفت: سه نفر سارق زورگیر که تحت عنوان مسافرکش با خودروی پراید اطراف ترمینال‌ها طعمه‌های خود را شناسایی می‌کردند و پس از اینکه مسافران را سوار می‌کردند، اقدام به زورگیری از اشخاص می‌کردند، دستگیر شدند.

ضرب و جرح دانشجوی مسافر با چاقویی

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در یکی از موارد، دانشجویی که قصد داشت از ترمینال شرق به ترمینال جنوب برود، سوار خودروی این افراد شد و بعد از طی مسافتی در حدود دو تا سه کیلومتر سرنشین عقب اقدام به گرفتن گردن این فرد کرد و نسبت به ضرب و جرح وی با استفاده از چاقو اقدام کردند.

او با بیان اینکه اعضای این باند همگی سابقه‌دار هستند، عنوان کرد: اعضای این باند اقدام به سرقت کیف، گوشی و ساعت مچی شاکی کردند و از وی درخواست پول کردند.

ضرونی با بیان اینکه اعضای این باند شش شاکی دارند، تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح‌های انتظامی، به محض اینکه همکاران متوجه ماجرا می‌شوند، بلافاصله نسبت به دستگیری اعضای این باند اقدام کردند که دو نفر دستگیر شدند و نفر سوم متواری شد که به‌زودی دستگیر خواهد شد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما