بیوگرافی اما واتسون بازیگر هالیوود / هری پاتر تا فعال حقوق زنان + عکس

اما شارلوت دوئر واتسون، بازیگر انگلیسی است که با ایفای نقش هرمیون گرنجر در سری فیلم‌های هری پاتر به شهرت جهانی رسید. او علاوه بر بازیگری، به عنوان یک فعال اجتماعی و مدافع حقوق زنان نیز شناخته می‌شود.

بیوگرافی اما واتسون بازیگر هالیوود / هری پاتر تا فعال حقوق زنان + عکس

دوران کودکی و جوانی

اما واتسون در ۱۵ آوریل ۱۹۹۰ در پاریس، فرانسه به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو وکیل بودند و اصالتاً بریتانیایی بودند. او از کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود و در مدرسه‌های مختلف در انگلستان به آموزش تئاتر پرداخت.

هرمیون گرنجر و شهرت جهانی

نقش‌آفرینی در سری فیلم‌های هری پاتر، نقطه عطفی در زندگی حرفه‌ای اما واتسون بود. او با بازی در نقش هرمیون گرنجر، دختر باهوش و جادوگر مدرسه‌ی هاگوارتز، به یکی از محبوب‌ترین بازیگران کودک و نوجوان تبدیل شد.

بیوگرافی اما واتسون از هری پاتر تا ازدواج و ناگفته ها

پس از هری پاتر

پس از پایان سری فیلم‌های هری پاتر، اما واتسون به دانشگاه براون رفت و در رشته ادبیات انگلیسی فارغ‌التحصیل شد. او در این دوران نیز به بازیگری ادامه داد و در فیلم‌هایی چون "هفته‌ای که با مریلین گذراندم"، "مزایای گوشه‌گیر بودن" و "دیو و دلبر" ایفای نقش کرد.

فعالیت‌های اجتماعی

اما واتسون علاوه بر بازیگری، به مسائل اجتماعی نیز علاقه‌مند است. او به عنوان سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد در زمینه زنان، به ترویج برابری جنسیتی و حقوق زنان می‌پردازد. کمپین "HeForShe" که توسط واتسون راه‌اندازی شد، با هدف تشویق مردان به حمایت از حقوق زنان به شهرت رسید.

‫اما واتسون: دلم برای "هری پاتر" تنگ می شود - اخبار سینمای ایران و جهان - سینماپرس‬‎

زندگی شخصی

اما واتسون در مورد زندگی شخصی خود بسیار خصوصی است. او در گذشته با چندین نفر رابطه داشته است، اما تاکنون ازدواج نکرده است.

نکته مهم: اما واتسون در حال حاضر همسر ندارد. شایعاتی در مورد رابطه او با افراد مختلف منتشر می‌شود، اما هیچ‌کدام از این شایعات به طور رسمی تایید نشده است.

زندگینامه اما واتسون بازیگر

خلاصه

اما واتسون یک الگوی موفق برای نسل جوان است. او با استعداد بازیگری، زیبایی و هوش خود، به یکی از تأثیرگذارترین زنان جهان تبدیل شده است. علاوه بر موفقیت‌های حرفه‌ای، او با فعالیت‌های اجتماعی خود نیز الهام‌بخش بسیاری از افراد شده است.

اما واتسون با چتر زیر باران

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما