هایما اس۷ پرو، جایگزین نسخه اس۷ پلاس می‌شود

اقتصاد 100- شرکت ایران‌خودرو خراسان در نظر دارد تا پایان امسال بیش از ۵ هزار دستگاه هایما اس7 پرو را تولید کند. این میزان تولید، با توجه به تقاضای بازار، امکان افزایش بیشتری نیز خواهد داشت. به زودی، این خودروی محبوب به خیابان‌ها خواهد آمد

هایما اس۷ پرو، جایگزین نسخه اس۷ پلاس می‌شود

هایما اس7 پرو با هدف کاهش مصرف سوخت، افزایش قدرت و گشتاور، ارتقای تجهیزات و افزایش رقابت‌پذیری در بازار تولید شده است. موتور جدید این خودرو از نوع ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (GDI) است که توان و گشتاور را حدود ۲۵ درصد افزایش می‌دهد و در عین حال مصرف سوخت را کاهش می‌دهد.

برای هماهنگی با این موتور جدید، گیربکس 6AT به کار رفته که به شرایط جاده‌ای و آب‌وهوایی ایران سازگار است. کالیبراسیون موتور و گیربکس به گونه‌ای انجام شده که این خودرو در هر نقطه‌ای از ایران، بهترین عملکرد را داشته باشد و از استهلاک قوای محرکه جلوگیری کند. به همین دلیل، گارانتی قوای محرکه برای پنج سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر ارائه می‌شود.

از دیگر تغییرات مهم می‌توان به اضافه شدن راهنمای تعویض دنده، جایگزینی صندلی برقی سرنشین جلو با نوع دستی و نصب ترمز پارک برقی به جای ترمز دستی اشاره کرد. همچنین به دلیل افزایش گشتاور و شتاب، سیستم ترمز تقویت شده و کالیپرهای جدید قرمز رنگ بر روی خودرو نصب شده‌اند تا ایمنی بیشتری را فراهم کنند.

در کل، هایما اس7 پرو با فناوری‌های نوین و بهبودهای قابل توجه، تجربه‌ای مطمئن و کارآمد را برای رانندگان به ارمغان می‌آورد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما