بازار مسکن در پاییز چه وضعیتی خواهد داشت؟

اقتصاد 100- احسان برین، پژوهشگر اقتصادی، پیش‌بینی می‌کند که در یکی دو ماه آینده رکود عمیق‌تری در بازار مسکن شکل خواهد گرفت. او اشاره می‌کند که اگرچه بازار مسکن در ماه‌های گذشته در وضعیت رکودی بوده، اما افزایش ریسک‌های سیاسی اخیر باعث شده بدبینی نسبت به آینده این بازار بیشتر شود. برین همچنین وضعیت کلان اقتصادی کشور و تأثیر رخدادهای اخیر بر بازارهای مختلف دارایی را بررسی کرده و روند بازار مسکن در پاییز را از نظر قیمتی، معاملاتی و عرضه تحلیل کرده است.

بازار مسکن در پاییز چه وضعیتی خواهد داشت؟

احسان برین، پژوهشگر اقتصادی، به تازگی درباره وضعیت بازار مسکن نظرات جالبی ارائه کرده. او معتقد است که طی یکی دو ماه آینده، یک رکود عمیق و متفاوت از آنچه تا به حال شاهد بودیم، در بازار مسکن به وجود خواهد آمد. به گفته او، هرچند بازار مسکن در ماه‌های اخیر هم در وضعیت رکودی بوده، اما حالا با افزایش ریسک‌های سیاسی اخیر، بدبینی نسبت به آینده این بازار خیلی بیشتر شده و این وضعیت بر خوش‌بینی‌ها غلبه کرده.

برین همچنین به وضعیت کلان اقتصادی کشور و تأثیر رخدادهای اخیر در منطقه بر بازارهای مختلف دارایی اشاره کرده و می‌گوید که این عوامل در روند بازار مسکن در پاییز اثرگذار خواهند بود. او تحلیل کرده که تغییرات قیمتی، معاملات و عرضه در بازار مسکن چگونه خواهد بود و چه نشانه‌هایی ممکن است در آینده نزدیک بروز کند. به طور کلی، او وضعیت بازار را نگران‌کننده می‌داند و تأکید می‌کند که باید بیشتر به این مسأله توجه کنیم.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما مجمع تشخیص ،پیشنهاد عضویت ایران در FATF را تصویب می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما