فقط ۴ روز تا روز مهم بازار ارزهای دیجیتال باقی مانده است، فرصت های احتمالی چیست؟

اقتصاد 100- کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در هفته آینده تصمیم مهمی درباره تایید ETF های اتریوم خواهد گرفت. اما طبق بیانات Ric Edelman، رئیس شورای دارایی‌های دیجیتال حرفه‌ای‌های مالی، عدم وجود یک چارچوب نظارتی جامع برای ارزهای دیجیتال ممکن است باعث شود که نتیجه منفی ایجاد شود.

فقط ۴ روز تا روز مهم بازار ارزهای دیجیتال باقی مانده است، فرصت های احتمالی چیست؟

ادلمن، یک سرمایه گذار مشهور و نویسنده مالی، منتظر تأخیر بعدی در تصمیم‌گیری است. وی در یک مصاحبه با شبکه CNBC در برنامه “ETF Edge” اظهار کرد: “به نظر می‌رسد که تأخیر بعدی در راه است، اما این خبر بدی نیست.”

با این حال، SEC در تصمیم خود در تاریخ ۲۳ مه دو گزینه دارد: تایید یا رد. اما رد در نهایت به معنای به تعویق افتادن است. ادلمن اظهار داشت: “بدون هیچ نظارتی روی سرمایه‌گذاران، آن‌ها را مجبور می‌کند تا به تنهایی خارج از جامعه مشاوره سرمایه‌گذاری را جستجو کنند؛ زیرا جامعه نمی‌تواند به آن‌ها کمک کند، از آنجایی که ما نمی‌دانیم چه قوانینی وجود دارد. بنابراین، آن‌ها خود را درگیر کلاهبرداری و تقلب می‌بینند.”

اِدمن از امتناع جنسلر، رئیس SEC از تدوین مقررات نیز انتقاد کرد و اظهار کرد که تأثیر آن به جای کمک، برای مصرف‌کننده مخرب است.

در همین حال، مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری Bitwise Asset Management، نیز از قوانین جدید دفاع می‌کند. هوگان ادعا می‌کند که “قوانین ۸۰ ساله اوراق بهادار با این دنیای دارایی‌های دیجیتال، ارزهای دیجیتال و فناوری قرن ۲۱ همخوانی ندارند.” او باور دارد که تمامی افراد به یک پلتفرم امن و مطمئن نیاز دارند که در آن از سرمایه‌گذاران محافظت شود و نوآوری تضمین شود.

Bitwise فایل خود را برای یک ETF اتریوم نقطه‌ای دارد و هوگان امیدوار است که این ETF موفق باشد. ما وارد دوره‌ای از ETF برای رمزنگاری شده‌ایم و تا کنون شاهد ورود ETF‌های بیت‌کوین به بازار بوده‌ایم. کارهای بزرگی که آنها برای سرمایه‌گذاران انجام داده‌اند، از جمله کاهش هزینه‌ها، بهبود مقررات، افزایش ایمنی، تضمین امنیت و ارائه آرامش خاطر، توجه ما را جلب کرده است. من باور دارم که ما نیز در اتریوم این روند را تجربه خواهیم کرد.

منبع:زوم مرز

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما در انتخابات جمعه 8تیر ، نهایتا چند نامزد با هم رقابت خواهند کرد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما