این عطر خوشبوی تام فورد هم زنانه است هم مردانه

طلا و جواهر اقتصاد 100: با افشاندن امبر لدر پارفوم، در نت‌های اولیه با رایحه چوب سدر و برگ بنفشه روبه‌رو می‌شوید. پس از مدتی نت‌های میانی با رایحه دوست داشتنی گل یاس و ریشه زنبق از راه می‌رسند و اندکی بعد، این روایح نیز جای خود را به تنباکو، چرم و روایح چوبی می‌دهند که نت‌های پایانی را می‌سازند.

این عطر خوشبوی تام فورد هم زنانه است هم مردانه

 تام فورد امبر لدر پارفوم (Tom Ford Ombre Leather Parfum)

عطر Tom Ford Omber Leather Parfum محصول بسیار جدید از برند تام فورد است که در سال ۲۰۲۱ تولید شده. این عطر نیز از گروه بویایی روایح چرمی و دارای رایحه‌ای تلخ و گرم است و هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده و مناسب است و اصطلاحا یک عطر یونیسکس محسوب می‌شود. تفاوت این عطر با تام فورد امبر لدر  در غلظت آن‌هاست؛ این محصول دارای غلظت پرفیوم و محصول قبلی دارای غلظت ادو پرفیوم می‌باشد.

با افشاندن امبر لدر پارفوم، در نت‌های اولیه با رایحه چوب سدر و برگ بنفشه روبه‌رو می‌شوید. پس از مدتی نت‌های میانی با رایحه دوست داشتنی گل یاس و ریشه زنبق از راه می‌رسند و اندکی بعد، این روایح نیز جای خود را به تنباکو، چرم و روایح چوبی می‌دهند که نت‌های پایانی را می‌سازند. از آنجا که این عطر طبعی گرم دارد، برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است و با توجه به اینکه از رایحه‌ای تلخ برخوردار است، در موقعیت‌های آکادمیک، جلسات اداری و مهمانی‌های رسمی جلوه‌ای شیک و با شکوه را از شما ارائه می‌دهد.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما