شکایت همسایگان رونالدو از او / دیگر شورش را درآوردی کریس!

اقتصاد 100- همسایگان از برنامه‌های کریستیانو رونالدو برای ساخت عمارت جدیدش در زادگاهش لیسبون ناراضی هستند و از طولانی شدن روند ساخت و ساز شکایت دارند.

شکایت همسایگان رونالدو از او / دیگر شورش را درآوردی کریس!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، این عمارت که در منطقه کاسکایس در غرب لیسبون واقع شده گران‌ترین خانه در پرتغال است و ارزش آن را ۲۲ میلیون یورو (۱۹.۲ میلیون پوند/ ۲۳.۹ میلیون دلار) تخمین می‌زنند. عمارت در چهار طبقه ساخته شده و نمایی تمام شیشه‌ای دارد که چشم‌اندازی بی‌نظیر را ارائه می‌کند. همچنین قرار است سینما، سالن بدنسازی و زمین تنیس و چهار سوئیت لوکس داشته باشد.

طبیعتاً ساخت چنین مجتمع پیچیده‌ای با مشکلاتی نیز همراه است. بودجه باید افزایش یابد و زمان تکمیل پروژه نیز طولانی‌تر شده، که همسایگان رونالدو از مورد آخر به شدت شاکی هستند. یکی از ساکنان کاسکایس گفت: «سه سال است که ساخت و ساز ادامه دارد. خانه آنقدر بزرگ است که شبیه بیمارستان است. خیابان من ماه‌ها است که بسته شده، باغ من پر از گرد و خاک است. همه اینها به دلیل کاخ رونالدوی فرعون.»

پیش‌بینی می‌شود که ساخت و ساز تا ژوئن ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد. رونالدو تا ژوئن ۲۰۲۵ با النصر قرارداد دارد، به این معنی که او می‌تواند یک سال دیگر را صرف ایجاد تغییرات احتمالی در خانه کند تا در نهایت به میهن خود بازگردد. البته که همسایگان آینده او امیدوارند که اینطور نباشد و ساخت خانه هرچه زودتر به اتمام برسد.

انتهای پیام/

منبع : Marca
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما