سود باشگاه‌ها از فروش بازیکن چقدر بود؟ + فهرست

اقتصاد 100- بنفیکا رسما پادشاه بازار نقل و انتقالات قرن بیست و یکم است. آنها در صدر فهرست سودآورترین باشگاه‌ها در هزاره جدید قرار دارند و پورتو را کنار زدند تا خودشان صدرنشین باشند.

سود باشگاه‌ها از فروش بازیکن چقدر بود؟ + فهرست

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، بنفیکا تنها در دهه گذشته بیش از یک میلیارد پوند از فروش بازیکنان خود به دست آورده است. و اگرچه آنها از سال ۲۰۰۰ تاکنون ۷۵۶ میلیون پوند خرج کرده‌اند، اما به لطف درآمد کلی ۱.۴ میلیارد پوندی، همچنان سودآورترین باشگاه هستند. این به آنها سود ۶۱۷ میلیون پوندی می‌دهد که حدود ۴۲ میلیون پوند بیشتر از تیم بعدی (پورتو) است. نکته جالب این که اگر پورتو در فروش مهدی طارمی ستاره ایرانی‌اش که از میلان، اینتر و تاتنهام پیشنهاد داشت و برخی دیگر از بازیکنانی که مشتریان بزرگی داشتند کوتاه می‌آمد، در این لیست از رقیب همیشگی‌اش پیش می‌افتاد.

تنها بنفیکا، پورتو و آژاکس بیش از یک میلیارد پوند از فروش بازیکن در قرن بیست و یکم به دست آورده‌اند. این سه باشگاه همگی بیش از ۵۰۰ میلیون پوند سود به دست آورده‌اند و اسپورتینگ لیسبون و لیل به این رقم نزدیک شدند.

سند

سودآورترین باشگاه‌های بعدی آربی سالزبورگ و اودینزه هستند که در قرن بیست و یکم ۹۷۰ بازیکن را فروخته‌اند و ۳۱۶ میلیون پوند به دست آوردند. سالزبورگ در چهار سال گذشته به لطف فروش‌های برجسته‌ای مانند دومینیک سوبوسلای، پاتسون داکا، برندان آرونسون و کریم آدیمی در این فهرست رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما