با گرانترین انگشترهای فیروزه دنیا آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100: یکی دیگر از مجموعه گران ترین انگشتر فیروزه ، انگشتر نقره -فیروزه سبز Royston است . این انگشتر یک صنایع دستی سرخپوستان بومی‌‌ آمریکا است که توسط بن یازی صنعتگر ناواهو ایجاد شده است .

با گرانترین انگشترهای فیروزه دنیا آشنا شوید

انگشتر فیروزه آریزونا ایالات متحده آمریکا

این نوع انگشتر مردانه فیروزه از یک فیروزه ماتریس دار قرمز  و تیره با تراش های کابوشن که از معدن Cop Queen در بیسبی – آریزونا ایالات متحده آمریکا استخراج شده که توسط جان هارتمن کاملا حرفه ای جز به جز آن با دست ساخته شده . اینم به یاد داشته باشید که نحوه نگهداری انگشتر فیروزه هم مهم است .

در هر طرف انگشتر یک کابوشن بیضی شکل یاقوت برمه‌ای خون کبوتری (Pigeon Blood) قرار داده شده که هر یک از سنگ‌ های قیمتی موجود در این انگشتر مردانه دارای بهترین گرید است . در این انگشتر فیروزه یاقوت تقریباً یک اونس  طلای 14 عیار به کار رفته و به همین دلیل نسبتاً سنگین است . فیروزه بیسبی یکی از معروف‌ترین معادن فیروزه جهان است که فیروزه‌های استخراج شده از آن کیفیت بسیار بالایی دارند . این انگشتر به تمام دلایل فوق ، جزئی از مجموعه گران ترین انگشتر فیروزه جهان است .

انگشتر نقره – فیروزه سبز Royston

یکی دیگر از مجموعه گران ترین انگشتر فیروزه ، انگشتر نقره -فیروزه سبز Royston است . این انگشتر یک صنایع دستی سرخپوستان بومی‌‌ آمریکا است که توسط بن یازی صنعتگر ناواهو ایجاد شده است . انگشتر فیروزه از نقره 925 ساخته شده و وزن قابل توجهی دارد ؛ دارای یک قاب سنگین و محکم است که سنگ قیمتی را در خود نگه می‌دارد و رینگی که دور انگشت می‌چرخد ​​هم دارای تناسب بسیار خوبی است .

سنگ فیروزه گرانبها در این حلقه استثنائی است ، زیرا طیف زیبایی از رنگ‌های سبز دارد و پیکربندی ماتریس قهوه‌ای – طلایی آن بسیار عالی می باشد . برای مشاهده بهترین انگشتر ها اینجا کلیک کنید.

انگشتر نقره-فیروزه آبی Royston

این انگشتر دارای یک فیروزه منحصر به فرد مستطیلی از معدن فیروزه Royston واقع در نزدیکی Tonopah ، نوادا در ایالات متحده آمریکا است . هر سنگ فیروزه ماتریس‌دار به طور منحصر به فرد با بقیه متفاوت است. همه آن‌ها مانند انسان‌ها ویژگی‌ها و ظاهر خاص خود را دارند .

این سنگ قیمتی فیروزه رویستون دارای طیف رنگی آبی تا سبز با ماتریس قهوه‌ای – طلایی زرق و برق دار با پیکربندی زیبا است . استفاده از نقره در این انگشتر ، آن را بسیار منحصر به فرد و جذاب کرده است .

انگشتر فیروزه Morenci توسط جان ‌هارتمن از شرکت نقره دورانگو ساخته شده و از انواع گران ترین انگشتر فیروزه است. این انگشتر یک نگین فیروزه Morenci با ماتریس نقره‌ای رنگ دارد . این کابوشن فیروزه آمریکایی کمیاب با یک قاب طرح طنابی مسطح احاطه شده و روی آن با خطوط بافت‌ مانند کوچک پوشانده شده است .

فیروزه مورنسی بسیار کمیاب است ، زیرا استخراج فیروزه در معدن Morenci در اواسط دهه 1970 به پایان رسید و حتی در آن زمان هم تعداد بسیار کمی‌ فیروزه استخراج شده است .

فیروزه سبز – نقره استرلینگ

این انگشتر زیبا از یک فیروزه سبز در رکاب نقره استرلینگ با طراحی ساده ساخته شده . طراحی رکاب با وجود ساده بودن ، بسیار شیک و درخور توجه می باشد . این فیروزه شکسته بر روی یک رکاب نقره فوق العاده محکم با طراحی عالی قرار گرفته است .

فیروزه منبت‌کاری شده

یکی از محبوب‌ترین طرح‌ها برای انواع انگشتر مردانه فیروزه ، طرح منبت است . این انگشتر نقره‌ با فیروزه ، مرجان ، اوپال و اونیکس سیاه توسط هنرمند سرخپوست بومی‌ آمریکا ، جولیوس بربانک ، منبت کاری شده است.

این انگشتر فیروزه منبت از فیروزه ماتریس تار عنکبوتی معدن Lone در نوادای ایالات متحده آمریکا ساخته شده و با مرجان مدیترانه‌ای ، اونیکس سیاه و اوپال آتشین همراه می باشد همچنین این انگشتر به قدری پیچیده می باشد حتی با ذره بین هم نگاه کنید باز هم نمیتوان فضایی بین سنگ های مختلف مشاهده کنید و همینطور به یاد داشته باشید که این نوع انگشتر فیروزه جز گرانترین انگشترهای فیروزه جهان به شکار می اید .

انگشتر فیروزه آبی بیسبی

انگشتر فیروزه‌ای آبی بیسبی توسط دیلون ‌هارتمن ساخته و منبت کاری شده که این انگشتر یک رینگ پهن باند است که سبک منحصر به فردی از منبت‌کاری سنگ‌ های قیمتی فیروزه‌ را دارا است .

فیروزه‌ ها با میله‌ های ضخیم‌ تری از نقره در مقابل سنگ‌ های قیمتی که مستقیماً در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند ، از هم جدا شده‌اند همچنین دیلون این انگشتر را به گونه‌ای طراحی کرده  که می‌توان آن را در اندازه‌های مختلف انواع انگشتر زنانه و مردانه و انواع مختلف فیروزه یا سنگ‌های قیمتی دیگر ساخت .

انگشتر طلا – فیروزه بیسبی

یکی از نادرترین و گران ترین انگشتر فیروزه جهان ، یک انگشتر فیروزه بیسبی – طلای 14 عیار است که توسط جان ‌هارتمن ، استاد طلا و نقره ، از شرکت نقره دورانگو ساخته شده . این انگشتر با اعمال لایه به لایه موم با ابزار دندانپزشکی ساخته شده تا یک جریان طبیعی طلا برای احاطه کامل سنگ قیمتی ایجاد شود .

فیروزه Blue Wind – طلا 14عیار

این انگشتر منحصر به فرد بر روی یک کابوشن فیروزه طبیعی Blue Wind درجه یک با ماتریس تار عنکبوت سیاه تمرکز دارد . فیروزه Blue Wind بسیار نادر بوده و تنها مقدار کمی ‌از آن در جهان وجود دارد. دلیل قرار گرفتن این انگشتر در لیست گران ترین انگشتر فیروزه جهان هم همین موضوع است. انگشتر فیروزه Blue Wind آبی از معادن نوادا استخراج شده و از نظر کیفیت با Lander’s Blue رقابت می‌کنند .

انگشتر کابوشن فیروزه Blue Wind در یک رکاب طلای 14 عیار مدرن قرار گرفته است. رکاب این انگشتر شبیه ریشه‌های درختی است که فیروزه را جمع کرده و نگه می‌دارد. چنین طرحی حس خاکی و ارگانیک بودن را القا می‌کند .

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما