عکسی از ساعت پر از یاقوت و الماس رونالدو که خیره کننده است

طلا و جواهر اقتصاد 100: چشمگیرترین ساعت جیکوب اند کو در مجموعه او، بدون شک بوگاتی Chiron Tourbillon CR7 Edition است.

عکسی از ساعت پر از یاقوت و الماس رونالدو که خیره کننده است

ساعت جیکوب اند کو رونالدو

اگرچه کلکسیون ساعت ‌های کریستین رونالدو گسترده است؛ اما او علاقه زیادی به ساعت‌های Jacob & Co دارد. انواع مختلفی از این ساعت‌های لوکس نیویورکی در مجموعه رونالدو حضور دارند که از آن جمله می‌توان به Epic X Flight of CR7 و Epic X Heart of CR7 اشاره کرد.

رونالدو همچنین صاحب یک Epic SF24 Tourbillon با صفحه نمایش دوشاخه، یک Caviar Flying Tourbillon “Tsavorites” و نسخه‌های مختلف الماس Five Time Zone است.

چشمگیرترین ساعت جیکوب اند کو در مجموعه او، بدون شک بوگاتی Chiron Tourbillon CR7 Edition است.

این ساعت و موتور آن به‌گونه‌ای طراحی شده بود که شبیه موتور بوگاتی شیرون واقعی رونالدو باشد و حتی مکانیزم 16 سیلندر آن را هم تکرار کند. البته هنوز زود است متعجب شوید، چون این همه ماجرا نیست!

بدنه و موتور این ساعت با 232 الماس و 109 یاقوت کبود سیاه تزئین شده است که مجموعاً 21 قیراط وزن دارند و قیمت آن حدود 1 میلیون دلار است.

این ساعت با همان رنگ مشکی و نقره‌ای خودرو و آرم CR7 (که نماد رونالدو است) و همچنین یک کپی مینیاتوری از موتور W16 آن که با 16 پیستون از کریستال یاقوت کبود شفاف پمپ می‌شود، ارائه شده است.

البته این داستان باز هم ادامه داشت و رونالدو 1 میلیون دلار دیگر هم خرج کرد تا یکی از 6 مالک این ساعت محدود 1 میلیون دلاری در جهان باشد. الماس بزرگ Jacob & Co با طلای سفید 18 عیار در کنار 761 الماس باگت دیگر قاب و صفحه این ساعت عجیب را تزئین می‌کنند.

یکی دیگر از معروف‌ترین ساعت‌های جیکوب اند کو در کالکشن ساعت های کریستین رونالدو، نیز ساعتی خیال‌انگیز است که با الماس و یاقوت‌های سرخ پوشیده شده و او در یک نشست مطبوعاتی در سال 2018 در دست داشت.

این ساعت دارای یک توربیلون پروازی یک دقیقه‌ای، با 100 ساعت شارژ ذخیره و یک قاب طلایی نصب‌شده با 585 الماس سفید باگت و 216 یاقوت بود که حدود 42 قیراط سنگ قیمتی گرانبها داشت.

چهار نسخه جدید Jacob & Co X CR7 Epic X در رنگ‌های قرمز و سبز Flight of CR7 و Heart of CR7 در رنگ‌های نقره‌ای و سبز هستند که 2 نوع آن‌ها با 26 الماس سفید باگت بر مزین شده‌اند. رونالدو قبل از پرواز برای جام جهانی 2022 قطر، Flight of CR7 را دریافت کرد و قبل‌از پرواز با آن دیده شد.

این ساعت به‌دلیل تصاویر متالیک خود که نشان‌دهنده گل پیروزی رئال مادرید در مقابل منچستریونایتد بود، جنجال‌برانگیز شد و کریس بلافاصله پس‌از فسخ قرارداد منچستریونایتد و انتقال به باشگاه النصر، در ماه مه 2023، آن را به مهاجم تیم النصر هدیه داد.

رونالدو در ماه مه 2023 در استوری اینستاگرامش، ساعت Jacob & Co Brilliant Flying Tourbillon خود را که با یاقوت کبود آبی پوشانده شده بود، به نمایش گذاشت. Brilliant Flying Tourbillon با کریستال‌های یاقوت کبود ضدانعکاس پوشیده شده و نسخه سفارشی رونالدو دارای بندی از پوست تمساح آبی است.

قاب طلای سفید 18 عیار 47 میلی‌متری، موتور JCBM01 داخلی را دربرمی‌گیرد و تا 2 روز انرژی را ذخیره می‌کند. این ساعت از ردیابی مناطق زمانی در شهرهای نیویورک، لس آنجلس، توکیو و پاریس پشتیبانی می‌کند.

و تاج آن با الماس‌های باگت 3.5 قیراطی تنظیم شده است. بند چرمی سرمه‌ای ساعت نیز دقیقا هماهنگ با رنگ عقربه‌ها است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما