تصمیم‌گیری طلا در ادامه‌ مسیر رشد

طلا و جواهر اقتصاد 100: طلا در معاملات روز گذشته اروپا حدود 2010 دلار در هر اونس تروی معامله شد و برای دومین جلسه، به رشد خود ادامه داد.

تصمیم‌گیری طلا در ادامه‌ مسیر رشد

به گزارش «اف‌ایکس استریت» طلا در معاملات روز جمعه‌ی اروپا حدود 2010 دلار در هر اونس تروی معامله شد و برای دومین جلسه، به رشد خود ادامه داد.

گفتنی است فلز گرانبها پیش از انتشار داده‌های اقتصادی کلیدی از ایالات متحده، اعم از داده‌های شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) و شاخص احساسات مصرف‌کننده‌ی میشیگان، در بحبوحه‌ی احساسات ریسک‌گریزی، برخی خریداران را به خود جذب می‌کند.

در این بین، افزایش یک شبه وال استریت را نیز می‌توان به خوش‌بینی بازار نسبت داد، چرا که فدرال رزرو در نشست‌های آتی خود در ماه مارس و می، به هیچ تعدیلی نرخی اشاره ندارد که این امر می‌تواند رشد قیمت طلا را محدود کند. با این حال، مطابق با ابزار CME نظارت بر نرخ فدرال، احتمال کاهش نرخ 25 واحدی در ماه ژوئن، 52 درصد است.

در چشم‌انداز گزارش‌های کلیدی، داده‌های ملایم‌تر خرده‌فروشی ایالات متحده در روز پنج‌شنبه، دلار را تضعیف کرد که به نوبه‌ی خود، حمایتی برای قیمت طلا تلقی می‌شد. خرده‌فروشی ایالات متحده (MoM) در ژانویه در مقابل انتظار کاهش 0.1٪ بازار و افزایش قبلی 0.4٪، 0.8 درصد کاهش یافت. در عین حال، آمار خرده‌فروشی نیز در مقابل افزایش 0.6 درصدی قبلی، حکایت از کاهش 0.4 درصدی داشت.

با این حال، گزارش اولیه مطالبات بیکاری ایالات متحده، برای هفته‌ی منتهی به 9 فوریه، در مقابل ثبات پیش‌بینی‌شده‌ی 220 هزاری، رقم 212 هزاری را نشان داد. این ارقام، همراه با آمار تورم مثبت مصرف‌کننده‌ی منتشر شده در روز سه شنبه، ممکن است به کاهش زیان‌های احتمالی دلار کمک کند.

رافائل دبلیو بوستیک، رئیس بانک فدرال رزرو آتلانتا، که خود پیگیر رسیدگی به تورم است، خاطرنشان کرد که اگر تورم با سرعت بیشتری کاهش یابد، چشم‌انداز نرخ بهره را مجددا ارزیابی خواهد کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما