همه اطلاعات لورفته از گوگل پیکسل سری ۹ قبل از رونمایی

اقتصاد ۱۰۰ - جدیدترین اطلاعات درباره گوشی‌های گوگل پیکسل سری ۹ شامل پیکسل۹، پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو ایکس ال و گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد لو رفت.

همه اطلاعات لورفته از گوگل پیکسل سری ۹ قبل از رونمایی

به گزارش گروه دانش و فناوری،دور جدید شایعات دو هفته قبل از رونمایی رسمی حاکی از آن است که خانواده پیکسل ۹ به جای اندروید ۱۵، اندروید ۱۴ را راه اندازی خواهد کرد. در صورت صحت، این کار سنت دیرینه نصب جدیدترین سیستم عامل ابتدا به ساکن برای گوشی‌های پیکسل را می‌شکند.

اگر در نظر بگیریم که خط تولید پیکسل کمی زودتر از نسخه معمولی اکتبر عرضه می‌شود، به نظر می‌رسد که اندروید ۱۵ اصلاً برای آن‌ها آماده نیست.

 با توجه به این موضوع، ما معتقدیم که انتشار پایدار قبلی برای اندروید ۱۵ در ۱۳ اوت به هیچ وجه نباید اتفاق بیفتد. سیستم عامل ممکن است در ماه اوت وارد شود، اما کمی دیرتر از انتشار سری پیکسل.

سال گذشته اندروید ۱۴ نیز به تعویق افتاد و ظاهراً اندروید ۱۵ تا پایان اوت به پایان نخواهد رسید.

 

جزئیات ذخیره سازی گوگل پیکسل سری ۹

هر سه گوشی پیکسل سری ۹ شامل پیکسل۹، پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو ایکس ال همگی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی شروع خواهند شد.

پیکسل ۹ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود، در حالی که دو مدل بعدی تا ۱۶ گیگابایت رم خواهند داشت.

پیکسل ۹ با حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. نسخه‌های پرو دارای ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهند بود.

سرعت شارژ دستگاه های جدید نیز در مقایسه با نسل‌های قبلی خود بهبود یافته است.پیکسل ۹ و ۹ پرو در عرض ۳۰ دقیقه به ۵۵ درصد شارژ دست می‌یابند اما پیکسل ۹ پرو ایکس ال در همین بازه زمانی تا ۷۰ درصد شارژ می‌شود.

همه این اعداد با یک شارژر ۴۵ واتی USB-C گوگل به دست می‌آیند که پس از راه‌اندازی در دسترس خواهد بود. در حال حاضر، گوگل فقط یک شارژر ۳۰ واتی یو اس بی تایپ سی واتی را می‌فروشد.

شارژر جدید تأیید می‌کند که برخی از تلفن های پیکسل قادر به شارژر تا ۴۵ وات خواهند بود.

باتری مدل پرو ایکس ال ظرفیتی معادل۵۰۶۰ میلی آمپر ساعتی دارد که نسبت به پیکسل ۸ پرو یک افزایش کوچک ۱۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

یادمان باشد پیکسل ۸ پرو با شارژر ۳۰ واتی USB-C خود توانست تنها در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد باتری را شارژ کند.

گوگل همچنین قول «دوام باتری ۲۴ ساعته» را برای همه مدل‌ها می‌دهد و در حالت Extreme Battery Saver می‌تواند تا ۱۰۰ ساعت افزایش عمر داشته باشد.

اما مدل تاشو پیکسل ۹ پرو فولد با باتری ۴۵۶۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری دو سلولی (۱۱۸۳ + ۳۳۷۷ میلی آمپر ساعت) عرضه می‌شود.

با توجه به چالش‌های موجود در یک گوشی هوشمند تاشو، این عدد بسیار خوبی است و باید انرژی کافی برای روشن نگه داشتن تلفن در طول روز حتی با استفاده زیاد فراهم کند.

با توجه به روشنایی افزایش یافته و صفحه نمایش بزرگتر، ظرفیت باتری قوی یک ویژگی بسیار مهم است.

به طور معمول، گوشی‌های هوشمند پیکسل معمولی طراحی گیره دوربین پشتی را برای جزیره‌ای سنتی‌تر در مرکز دوربین حذف می‌کنند.

 از طرف دیگر، مدل تاشو به دلایل واضح، کاملاً طراحی سنتی سری پیکسل را ترک خواهد کرد.

هیچ راهی برای قرار دادن جزیره دوربین در مرکز وجود ندارد زیرا گوشی از دو قسمت تا می شود. دارای یک جزیره دوربین مستطیل شکل است که شامل دو سوراخ برای دوربین گوشی های هوشمند است.

 

چیپست تنسور G4

تمامی گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 9 مجهز به چیپست تنسور G4 خواهند بود.

 چیپست جدید مبتنی بر معماری ۴ نانومتری است و نوید بهبود عملکرد و کارایی بزرگ را می‌دهد. این با چیپست‌های پرچمدار فعلی برابری نخواهد کرد، اما گوگل در حال انتخاب یک مسیر جایگزین نسبت به رقبا است.

هنوز دو هفته تا عرضه سری پیکسل ۹ باقی مانده است و مطمئناً انتظار داریم اطلاعات بیشتری درز کند.

 

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما