کلاهبرداری 28 میلیارد تومانی از انبارداران مرکز تهران

مردان جوانی که 28 میلیارد تومانی از انبارداران مرکز تهران کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

کلاهبرداری 28 میلیارد تومانی از انبارداران مرکز تهران

به گزارش اقتصاد 100،  اواخر مهرماه امسال، درپی کلاهبرداری‌های سریالی از انبارداران خشکبار، حبوبات و موادغدایی به ارزش 28 میلیارد تومان در مرکز تهران، تیمی  از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و رسیدگی به این پرونده را با هماهنگی بازپرس دادسرای ناحیه 11، در دستور کار خود قرار دادند.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان و بازپرس پرونده حکایت از آن داشت، 2 مرد جوان در ابتدا  یک شرکت بازرگانی به نام "ش.گ" تاسیس کرده و سپس با ارائه چک‌های مدت‌دار، انواع خشکبار و حبوبات را به ارزش تقریبی 28 میلیارد تومان  از انباردان  خریداری کرده او اجناس را از انبار‌های آنها تحویل گرفته‌اند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد،  متهمان پس از تحویل خشکبار و حبوبات از مالباختگان آنهارا بلافاصله فروخته و پول امول را در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گزاری کردند و ردی از خود در فضای‌مجازی برجا گذاشتند که کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ‌  مهم با رصد‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه کلاهبرداران در شمال تهران شدند.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوز‌های لازم قضایی از بازپرس دادسرای ناحیه 11 راهی مخفیگاه متهمان شدند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت  در زمان مناسب با عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی جهت تحقیقات منتقل کردند.

متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در اتاق بازجویی قرار گرفتند و  در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از فروشندگان خشکبار به ارزش تقریبی 280 میلیارد ریال اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 11 متهمان برای کشف شناسایی سایر شکات احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما