بهروز بقایی میوه فروش شد / آقای بازیگر قید سینما و تلویزیون را زد ؟ + بیوگرافی

شغل دوم بسیار ساده و معمولی برخی از بازیگران مشهور را در ادامه مشاهده کنید، قطعا برایتان جالب خواهد بود و تعجب خواهید کرد!

بهروز بقایی میوه فروش شد / آقای بازیگر قید سینما و تلویزیون را زد ؟ + بیوگرافی

بهروز بقایی متولد 17 تیر 1332 در تهران بازیگر ، کارگردان و فیلم نامه نویس ایرانی است، شاید باور نکنید اما شغل دوم بهروز بقایی میوه فروشی است.

دانش آموخته بازیگری و کارگردانی دانشگاه هنر در سال 1357 است ، بجز بازیگری ، تجربه کارگردانی و فیلمنامه نویسی دارد و همواره همکاری نزدیکی با بیژن بیرنگ و مرحوم مسعود رسام داشته است.

خانواده و اصالت

بهروز بقایی در محله عشرت آباد تهران به دنیا آمد.در یک خانواده 7 نفره بوده و یکی از برادرانش در تصادف کشته شد.

پدر من در یک شرکت فرانسوی کار می کردند و مدیر تدارکات بودند سپس در یک شرکت فرانسوی حسابداری می کرد مادرش خانوم فرخ لقا با بهروز پسرش 14 سال اختلاف سنی دارد.

دوران دبستان و دبیرستان را در رودسر ، هرزویل و رشت گذراند. پس از دریافت دیپلم برای تحصیل در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای دراماتیک به تهران رفت.

وضعیت ازدواج و همسر بهروز بقایی

ازدواج اول (همسر اول)

بهروز بقایی اولین بار با آزیتا احمدی متولد 1337، دختر زنده یاد مرتضی احمدی بازیگر قدیمی ازدواج کرد ، ثمره این ازدواج یک پسر متولد 1360 به نام بهرنگ می باشد.

بهروز بقایی

آزیتا احمدی

ازدواج دوم (همسردوم)

آقای بقایی بعد از طلاق از همسر اولش با پرستو گلستانی ازدواج کرد ، این زوج در سال 1375 در مجموعه نوعی دیگر باهم همکار بودند ، این زندگی مشترک نیز بعد از مدتی به طلاق ختم شد.

بهروز بقایی

پرستو گلستانی

ازدواج سوم

بهروز بقایی پس از جدایی از پرستو گلستانی با همسر سومش ندا قاسمیان ازدواج کرد.

بهروز بقایی

 ندا قاسمیان

ماجرای میوه‌فروشی بازیگر معروف!!

معیشت متزلزل هنرمندان به‌واسطه کرونا، شکننده‌تر از قبل شده است و کمک‌های دولتی چندانی هم نصیب هنرمندان نشده تا جایی که برخی به دستفروشی، مسافرکشی و میوه‌فروشی روی آورده‌اند.

بهروز بقایی بازیگر باسابقه به خبرگزاری میزان گفت: مسئولان فرهنگی می‌توانستند پس از گذشت یک‌سال‌ونیم از شیوع ویروس کرونا تصمیمی درست بگیرند اما کار را به جایی رساندند که بازیگری معروف را می‌شناسم که امروز میوه‌فروشی می‌کند!!!

بازیگر “همسران” و “خانه سبز” ادامه داد: به هیچ عنوان قصد توهین به شغلی را ندارم اما مگر کار بازیگری که سال‌ها فعالیت کرده، میوه‌فروشی است؟

بقایی افزود: آیا بازیگری قدیمی نباید امروز با خیال راحت دوران بازنشستگی خود را سپری کند؟؟ ما سال‌ها حق بیمه پرداخت کردیم و سال‌ها حق عضویت خانه سینما دادیم و غیره که چه شود؟ که لااقل وقتی حادثه‌ای مانند کرونا روی می‌دهد ، بیمه بیکاری برایمان تعریف شود.

بازیگر “پرواز پنجم ژوئن” و “به وقت خماری” تاکید کرد: آیا نباید این نهادهای فرهنگی مربوطه در زمانی که ما نیازمند کمک‌شان بودیم به یاری ما می‌آمدند؟ نباید بسته‌های حمایتی دراختیار هنرمندان می‌گذاشتند که گرفتار مشاغل بی‌ربط نشوند؟؟؟

میوه فروشی بازیگر معروف به‌روایت بهروز بقایی

میوه فروشی بازیگر معروف به‌روایت بهروز بقایی



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما