بیوگرافی مهدی حسینی‌ نیا بازیگر شنای پروانه / از خشم مصیب تا فری غربت + عکس ها

بیوگرافی مهدی حسینی‌نیا بازیگر غربت را مشاهده می کنید.

بیوگرافی مهدی حسینی‌ نیا بازیگر شنای پروانه / از خشم مصیب تا فری غربت + عکس ها

زندگی شخصی مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی‌نیا (زادهٔ ۲۸ شهریور ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را نخستین بار از سال ۱۳۸۹ با فیلم اینجا بدون من آغاز کرد. در میان سایر نقش‌هایش، او نقش مکملی در متری شیش و نیم (۱۳۹۷) و برادران لیلا (۱۴۰۱) ساختهٔ سعید روستایی و نیز شنای پروانه (۱۳۹۸) و یاغی (۱۴۰۱) ساختهٔ محمد کارت داشته‌است.

او یکی از بازیگران کم حاشیه و آرام عرصه هنر است که اطلاعات چندانی از زندگی شخصی، ازدواج و همسرش در دسترس نمی باشد. هیچ یک از تصاویر منتشر شده منتسب به همسر مهدی حسینی نیا توسط خود این بازیگر تایید نشده است بنابراین نمیتوان گفت همسر ایشان کیست و یا حتی اینکه آقای بازیگر ازدواج کرده یا نه.

ورود مهدی حسینی نیا به عرصه هنر

مهدی حسینی نیا فعالیت هنری خود را با فیلم «اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی در سال 1389 آغاز کرد و با فیلم  «روایت ناپدید شدن مریم» به کارگردانی محمدرضا لطفی در سال 1392 مورد توجه قرار گرفت.

این بازیگر در سال 1393 با سریال «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی اولین تجربه تلویزیونی خود را در کارنامه هنری اش ثبت کرد و با بازیگرانی همچون ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و سارا بهرامی به هنرمندی پرداخت.

مهدی حسینی نیا اغلب در نقشهای جدی به هنرمندی می پردازد ، اوج شهرت این بازیگر با فیلم شنای پروانه و سریال می خواهم زنده بمانم رقم خورد و قدرت بازیگری اش اثبات شد.

مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی نیا در نمایش خانگی

مهدی حسینی نیا برای اولین بار در سال 1396 با نقش وزیر اقتصاد در سریال عالیجناب به کارگردانی محمدسام قریبیان پا به شبکه نمایش خانگی گذاشت و در سالهای1399 تا 1401 با سریالهایی همچون سیاوش، می خواهم زنده بمانم، میدان سرخ و یاغی به یکی از بازیگران پرکار در این شبکه تبدیل شد.

مهدی حسینی نیا و میلاد کیمرام

مهدی حسینی نیا و باران کوثری



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما