هزینه نجومی دولت برای تغذیه دانشگاه‌ها / دانشجوها چرا ناراضی هستند؟

مدیر کل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان گفت: سالانه بالای ۸ هزار میلیارد تومان برای تغذیه در دانشگاه ها هزینه می شود اما باز هم نارضایتی وجود دارد.

هزینه نجومی دولت برای تغذیه دانشگاه‌ها / دانشجوها چرا ناراضی هستند؟

به گزارش اقتصاد100، دکتر حسین امامعلی پور امروز در هفتاد و پنجمین نشست معاونان دانشجویی در دانشگاه تهران گفت: سالانه بالای ۸ هزار میلیارد تومان برای تغذیه در دانشگاه‌ها هزینه می‌شود اما باز هم نارضایتی وجود دارد و این‌نشان می‌دهد یک جای کار ایراد دارد.

مدیر کل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان افزود: از سال ۹۳ تا ۱۴۰۰ کار خوبی در این حوزه رخ داد مثل رتبه بندی رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها و توسعه رستوران مکمل که اکنون مغفول واقع شده است.

وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۱ روی الگوی نوین تغذیه تمرکز کردیم و فاز مطالعاتی را در این خصوص آغاز کردیم که امیدواریم ادامه یابد. ۲۰ درصد بودجه آموزش عالی صرف تغذیه می‌شود که می‌شود آن را کاهش داد.

امامعلی پور بیان کرد: دانشگاه بیشتر مشغول خوابگاه و تغذیه است تا آموزش و پژوهش. سهم دانشجو از تغذیه آموزش عالی فقط ۱۰ درصد است مابقی از جیب آموزش عالی هزینه می‌شود. رستوران‌های مکمل یکی از بهترین گزینه‌ها برای حل چالش، تغذیه دانشجویی است.

وی افزود: بخش زیادی از دانشگاه‌ها به سمت رستوران مکمل حرکت کرده اند. صندوق رفاه آئین نامه تغذیه تدوین کرده است. چندین راه حل وجود دارد که بحث تغذیه دانشجویی را مدیریت کرد. هدفمند نبودن یارانه تغذیه از دیگر مشکلات حوزه تغذیه است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما