بیوگرافی فهیمه رحیم نیا همسر بهزاد فراهانی و مادر گلشیفته و شقایق + عکس های قدیم و جدید

بیوگرافی فهیمه رحیم نیا بازیگر سینمای ایران و مادر گلشیفته فراهانی را مشاهده کنید.

بیوگرافی فهیمه رحیم نیا همسر بهزاد فراهانی و مادر گلشیفته و شقایق + عکس های قدیم و جدید

بیوگرافی فهیمه رحیم نیا

فهیمه رحیم نیا متولد 1326 در تهران ، فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی از دانشگاه DEA استراسبورگ فرانسه می باشد ایشان از سال 1347 در گروه هنر ملی کار تئاتر را شروع کرد و از سال 1349 با فیلم سینمایی تجاوز ساخته حمید مصداقی جلوی دوربین رفت.

ازدواج در 23 سالگی

بهزاد فراهانی در سال 1346 وقتی 23 ساله بود با فهیمه رحیم نیا که 20 سال داشت ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر و یک پسر می باشد فرزندانشان شقایق متولد 1351 ، آذرخش متولد 1360 و گلیشفته متولد 1362 می باشد که حالا هر دو دختر بازیگر و پسرشان در کار موسیقی و نقاشی است.

فهیمه رحیم نیا

فهیمه رحیم نیا

زندگی در فرانسه

بعد از ازدواج و بچه دار شدن برای ادامه تحصیل همسرم (فهیمه) راهی فرانسه شدیم آنجا با دو بازیکن ایرانی دانشجو بنام مجتبی شیرازی فوروارد پرسپولیس و بیژن فرخجسته که هافبک تیم دارایی بود آشنا شدم از طریق آنها وارد تیمی شدم که بازیکن هایی از ملیت های مختلف از اروپا تا آفریقا و آسیا داشت ، هم درس می خواندیم هم در سطح آماتور بازی می کردیم.

دفاع از گلشیفته

بعد از مهاجرت دخترش گلشیفته فراهانی و انتشار عکس های برهنه او ، متن و نوشته های جعلی از طرف بهزاد فراهانی منتشر شد که همگی کذب می باشد او در تنها واکنش خود گفت: در دنیا این همه بدبخت و گرسنه وجود دارد ولی شما ها بند کرده اید به دختر من که چرا فلان می کند.

فهیمه رحیم نیا

فهیمه رحیم نیا



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما