بیوگرافی دخترکش ترین بازیگر سرشناس ایرانی / جدی و اخمو + عکس های مجید واشقانی

بیوگرافی مجید واشقانی بازیگر توانمند سینمای ایران را مشاهده می کنید.

بیوگرافی دخترکش ترین بازیگر سرشناس ایرانی / جدی و اخمو + عکس های مجید واشقانی

بیوگرافی

مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ ام خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در تهران ،عضو یک خانواده چهار نفره است و فرزند اول بوده و یک خواهر کوچکتر از خود دارد که در حیطه ورزش مشغول است. مجید واشقانی فارغ ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است. وی بازیگری را سال ۷۸ با حضور در کلاس های بازیگری امین تارخ آغاز کرده است.

ورود به دنیای بازیگری

واشقانی با سریال "مسیر انحرافی" در سال ۱۳۹۰ به شهرت رسید. پس از آن، در سریال‌های پرمخاطبی چون "زیر هشت"، "هوش سیاه"، "ماتادور" و "پایتخت" ایفای نقش کرد. او با بازی در نقش‌های متفاوت و متنوع، توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت.

ویژگی‌های بازیگری مجید واشقانی

بازی طبیعی و طنزآمیز: یکی از ویژگی‌های بارز بازیگری واشقانی، بازی طبیعی و طنزآمیز اوست. او با لحن خاص و حرکات بدنی بامزه، توانایی خنداندن مخاطب را دارد.

مجید واشقانی

انتخاب نقش‌های متنوع: واشقانی در طول فعالیت هنری خود، نقش‌های متنوعی را ایفا کرده است. از نقش‌های جدی و دراماتیک تا نقش‌های طنزآمیز و کمدی، همه این نقش‌ها را به خوبی از پس برآمده است.

زندگی شخصی و خانواده مجید واشقانی

آقازاده سریال هفت سر اژدها در ششمین روز از خرداد ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. او عضو یک خانواده چهار نفره است و فرزند اول بوده و یک خواهر کوچکتر از خود دارد که در حیطه ورزش مشغول است.

پدر مجید واشقانی علی اکبر واشقانی عضو نیروی هوایی ارتش بوده و مادرش خانه‌دار است. در پاسخ به سوال پدر مجید واشقانی اصالتاً اهل کجاست و سوالاتی درباره اصالت مجید واشقانی اطلاعات مطمئنی منتشر نشده است ولی نام خانوادگی آنها مشابه نام روستای واشقان در شهرستان فراهان استان مرکزی است ولی این دلیل ارتباط میان این دو به عنوان اصالت مجید واشقانی ایجاد نمی‌کند.

در مورد خواهر مجید واشقانی هم اطلاعات خاصی در دسترس نیست و آقای بازیگر در صفحه رسمی خود هم عکسی از او منتشر نکرده است.

نکرده است.

کودکی مجید واشقانی

کودکی مجید واشقانی در کنار پدرش

ازدواج و همسر مجید واشقانی

بعد از حضور موفق مجید واشقانی در مافیا و بیشتر شدن شهرت این بازیگر در میان مخاطبان جستجوهایی همچون مجید واشقانی و همسرش، عکس همسر و فرزند مجید واشقانی و یا عروسی مجید عاشقانی و از این قبیل جستجوها شدت گرفت که پاسخ تمام این سوالات به مجرد بودن آقای بازیگر ختم می‌شود. در واقع مجید واشقانی در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است.

مجید واشقانی بازیگر

ماجرای عاشق شدن مجید واشقانی در دورهمی

واشقانی در پاسخ به سوال عاشق شدی مهران مدیری در برنامه دورهمی اینطور پاسخ داد:

ازدواج نکرده‌ام ولی اولین بار در سال 1380 حدود 15 سال پیش در اتوبوس بین راهی تهران شمال عاشق شدم که همان جا هم تمام شد.

همسر مورد علاقه مجید واشقانی

بخش جالبی از گفتگوهای مجید واشقانی با مهران مدیری در برنامه دورهمی اشاره‌ای به همسر مورد علاقه آقای بازیگر داشت و او اینطور گفت:

دوست دارم همسر آینده‌ام مثل خودم تلخ و جذاب باشد.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به ظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما