پزشکیان: مردم شما می‌توانید بروید نان، خانه و گوشت بخرید؟/ بعد می‌گویند ما بلدیم و برنامه داریم/ مردم زمان خاتمی وضعیت شما بهتر بود یا نبود؟

پزشکیان گفت: مردم زمان آقای خاتمی وضعیت شما بهتر بود یا نبود؟ بدانید این آدم‌هایی که با این نگاه می‌گویند شما بلد نیستید کل بلد بودن این‌ها این است که در شورای امنیت رئیس بوده است!

پزشکیان: مردم شما می‌توانید بروید نان، خانه و گوشت بخرید؟/ بعد می‌گویند ما بلدیم و برنامه داریم/  مردم زمان خاتمی وضعیت شما بهتر بود یا نبود؟

به گزارش اقتصاد 100، پزشکیان در آخریم مناطره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مردم شما با پولتان می‌توانید بروید نان، خانه و گوشت بخرید؟ چطور است که این‌ها نگذاشتند پول زیاد شود و روند مشکل ندارد پس چرا مردم گرفتار شدند؟ چرا بازنشسته‌ها دم مجلس می‌آیند و این‌ها کتکش می‌زنند؟ مگر نگفتند اشتغال دو برابر خواهد شد؟ مگر نگفتند سال یک میلیون مسکن ساخته می‌شود؟ مگر قرار نبود تورم را تک رقمی کنند؟ پدر مردم با این تورم ۴۰ درصدی در می‌آید.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: بعد می‌گویند ما بلدیم و برنامه داریم، برنامه را با آقای رئیسی می‌دادید! مردم زمان آقای خاتمی وضعیت شما بهتر بود یا نبود؟ بدانید این آدم‌هایی که با این نگاه می‌گویند شما بلد نیستید کل بلد بودن این‌ها این است که در شورای امنیت رئیس بوده است! چند تا کاغذ را امضا می‌کرده است. آدمی که مدیریت نکرده است و حتی یک اداره را اداره نکرده است، حالا آمده است و برای مملکت می‌گوید من برنامه دارم.

وی افزود: دیروز سوال پرسیدم آیا دولت رئیسی برنامه داشت یا نداشت. اگر دولت رئیسی برنامه داشت پس این برنامه که شما آورده‌اید چه است؟ از این طرف می‌گویند شما قانون را اجرا نمی‌کنید و از طرف دیگر می‌گوید ما برنامه داریم. و در ضمن لطف کند بگویند برنامه‌شان چه است؟

وی افزود: همین امروز نزدیک ۱۵۰ اقتصاددان امضا کردند و از روند کاری ما دفاع کردند. این‌ها یه عده هستند و نشسته‌اند در جایی به نام دولت سایه و برای همه چیز تصمیم می‌گیرند و بعد می‌گویند ما اله می‌کنیم. در تئوری آدم می‌تواند هر حرفی بزند. شما دولت آقای خاتمی را مقایسه کن با حرف‌هایی که الان می‌زنی.

منبع: مهر

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما