ریبیت یا کش چیست؟ دریافت ریبیت از اوپوفایننس

ریبیت و کش در واقع به مجموع هزینه‌های اسپرد و کمیسیون معاملات اشاره دارند که معامله‌گران به بروکر پرداخت می‌کنند.

ریبیت یا کش چیست؟ دریافت ریبیت از اوپوفایننس

درآمد بروکرها از همین اسپرد و کمیسیون معاملات به‌دست می‌آید. کارگزاری‌ها برای بازاریابی و افزایش مشتریان خود، به معرف‌هایی که معامله‌گران فعالی را جذب می‌کنند، درصد مشخصی از اسپرد و کمیسیون را به‌عنوان پاداش می‌دهند. این معرف‌ها IB نامیده می‌شوند و در ازای معاملات معامله‌گران به‌صورت مادام‌العمر پاداش دریافت می‌کنند. البته این پاداش در حالتی به آن‌ها تعلق می‌گیرد که معامله‌گران در بروکر به معامله بپردازند.

معامله‌گران می‌توانند معرف خود را تغییر دهند.  سایت‌هایی وجود دارند که به‌عنوان معرف عمل می‌کنند و درصد قابل توجهی از هزینه معاملات را به معامله‌گران ارجاع می‌دهند. وجود چنین سیستمی یک سود سه‌جانبه را به همراه دارد. در این‌جا می‌خواهیم از میان اصطلاحات بازار فارکس توضیح دهیم که ریبیت یا کش چیست و با چه روش‌هایی می‌توان‌ دریافت ریبیت از اوپوفایننس را انجام داد. اگر شما نیز جزء معامله‌گران اوپوفایننس هستید این مقاله را مطالعه نمایید..

ریبیت و کش چیست؟

ریبیت و کش دو نوع تخفیف یا پاداش محسوب می‌شوند که بروکر اوپوفایننس به معامله‌گران خود ارائه می‌دهد. شما نیز به‌عنوان یک معامله‌گر می‌توانید با دریافت ریبیت یا کش بخشی از هزینه‌های اسپرد و کمیسیون را که به این بروکر پرداخت می‌کنید، مجدداً به حساب خود بازگردانید. ریبیت و کش تفاوت‌های جزئی با یک‌دیگردارند اگر می‌خواهید بدانید که هدف از ارائه ریبیت یا کش چیست، با ما همراه باشید.

ریبیت

ریبیت در اصل یک نوع تخفیف است که از طرف یک واسطه یا معرف به معامله‌گران اوپوفایننس ارائه می‌شود. این معرف‌ها وظیفه بازاریابی و جذب معامله‌گران جدید را بر عهده دارند. معرف‌ها در واقع سایت‌ها یا اشخاص حقوقی هستند که با نام Introducing Broker شناخته می‌شوند. معرف‌ها را به اختصار IB می‌نامند. این  IBها بخشی از درآمد حاصل از اسپرد و کمیسیون معاملات مشتریان را از بروکر برای خود دریافت می‌کنند و بخش دیگر را به‌عنوان ریبیت به مشتریان بازمی‌گردانند.

کش

اصطلاح کش نیز به یک نوع تخفیف اشاره می‌کند که بروکر به‌صورت مستقیم، بدون وجود هرگونه نماینده یا واسطه، به معامله‌گر پرداخت می‌کند. کش با توجه به حجم و فعالیت معاملات معامله‌گر تعیین می‌شود و مقدار متغیری دارد. هرچه حجم معاملات بالاتر باشد، کش نیز بالاتر خواهد بود.

2

شما نیز به‌عنوان یک معامله‌گر می‌توانید از هر دو تخفیف بهره‌مند شوید. البته برای استفاده از این تخفیف‌ها باید به نوع حساب معاملاتی خود در بروکر اوپوفایننس نیز توجه کنید.

آیا برای معامله در اوپوفایننس حتماً باید یک IB یا معرف داشته‌باشیم؟

برای این‌که بتوانید در اوپوفایننس معامله کنید، لازم نیست IB یا نماینده در این کارگزاری داشته‌باشید بلکه مستقیماً در اوپوفایننس می‌توانید حساب باز کنید و معاملات خود را شروع کنید. با این حال، اگر می‌خواهید از حجم معاملات خود تخفیف دریافت کنید و از خدمات و پشتیبانی یک IB بهره‌مند شوید، باید به یک شبکه IB بپیوندید.

مراحل دریافت ریبیت از اپوفایننس

در این بخش به این سوال مهم می‌پردازیم که شرایط دریافت ریبیت یا کش چیست و آیا به شما نیز تعلق می‌گیرد؟ برای این‌که بتوانید در معاملات خود تخفیف بگیرید و از ریبیت استفاده کنید، باید یکIB  معتبر را انتخاب کنید که در بروکر اوپوفایننس ثبت و تایید شده باشد. با بررسی شماره حساب IB و وضعیت آن در وب‌سایت اوپوفایننس، می‌توانید از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید. همچنین می‌توانید با بخش Partnership کارگزاری اوپوفایننس تماس بگیرید تا صحت و اعتبار IB را تأیید کنید. در ادامه به مراحل دریافت ریبیت در اوپوفایننس می‌پردازیم.

  • برای ثبت نام بروکر اوپو فایننس روی دکمه sign up for opofinance broker کلیک کنید و یک حساب معاملاتی افتتاح کنید.
  • اگر قبلاً در این بروکر حساب دارید، کد معرف خود را در کادر معاملات شخصی وارد کنید یا از پشتیبانی اوپوفایننس بخواهید تا شما را در گروه IB مورد نظرتان عضو کند.
  • برای فعال کردن حساب خود، یک معامله انجام دهید.
  • با IB خود تماس بگیرید و شروع معاملات را به آن‌ها اطلاع دهید.

از بروکر اوپوفایننس چه‌مقدار ریبیت می‌توان دریافت کرد؟

میزان پاداش یا تخفیفی که در بروکر اوپوفایننس دریافت می‌کنید به حجم معاملات شما بستگی دارد. همچنین هر IB برای خود یک سطح تخفیف، مشخص کرده و بر مبنای آن، به شما تخفیف و پاداش می‌دهد. اگر می‌خواهید بدانید که عوامل تاثیر گذار در افزایش یا کاهش ریبیت یا کش چیست، با IB خود تماس بگیرید و تمام جزئیات را از آن‌ها بپرسید.

چگونه می‌توان یک IB انتخاب کرد؟

انتخاب نوع IB تاثیر مستقیمی بر مقدار تخفیف شما از معاملات دارد. در هنگام انتخاب معرف‌ها حتماً موضوع هزینه‌های معاملاتی و تخفیف‌ها را در نظر بگیرید و IB را انتخاب کنید که در معاملات شما صرفه‌جویی کند. در ادامه با پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب معرف‌ها آشنا می‌شوید. 

3

مقایسه نرخ تخفیف

آیا می‌دانید که مزیت دریافت ریبیت یا کش چیست؟ قطعاً کاهش هزینه‌های معاملاتی، یکی از مزیت‌های مهم آن محسوب می‌شود. برای استفاده از مزیت‌های ریبیت، باید نرخ تخفیف IBهای مختلف را با یک‌دیگر مقایسه کنید و مناسب‌ترین آن‌ها را برای معاملات خود انتخاب کنید. مناسب‌ترین IB معمولاً بهترین طرح تخفیف را به شما ارائه می‌دهد. همچنین گزینه‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از تخفیف‌ها و پاداش‌های آن استفاده کنید.

ارائه ابزارهای معاملاتی

شما باید به دنبال یک IB باشید که به شما امکان دسترسی به انواع ابزارهای معاملاتی مثل پلت‌فرم‌های معاملاتی، نمودارها و اندیکاتورها را بدهد.

داشتن تیم پشتیبانی

در انتخاب نوع IB به تیم پشتیبانی آن دقت کنید زیرا داشتن یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر باعث می‌شود تا سوالات و مشکلات شما به سرعت برطرف شود و معاملات خود را با خیال آسوده انجام دهید.

IBهای opofinance چگونه به معامله‌گران تخفیف می‌دهند؟

در هنگام استفاده از ریبیت باید مشخص کنید که هدف شما از دریافت ریبیت یا کش چیست. یقیناً کاهش میزان اسپرد و کمیسیون یکی از اهداف مهم شما است. IBهای ثبت شده در اوپوفایننس حجم معاملات انجام شده توسط شما را درنظر می‌گیرند و بر اساس آن، تخفیف‌های خود را ارائه می‌دهند. بخش زیادی از این تخفیف‌ها و پاداش‌ها از کمیسیون‌هایی که کارگزاری اوپوفایننس از تامین کنندگان نقدینگی دریافت می‌کند، پرداخت می‌شود. شما هرچقدر بیش‌تر معامله کنند، طبیعتاً تخفیف بیشتری نیز دریافت می‌کنند.

مراحل همکاری با اوپوفایننس چیست؟

اوپوفایننس شرایطی را برای همکاری با خود تعیین کرده و افراد یا شرکت‌هایی که قصد همکاری با این کارگزاری را دارند، باید با این شرایط هماهنگ باشند. اگر شما تشخیص می‌دهید که واجد شرایط هستید و می‌توانید  در جذب معامله‌گران با این کارگزاری همکاری کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • با بخش مشارکت آن‌ها تماس بگیرید و مقدمات همکاری خود را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید فرم آنلاینی که در این کارگزاری وجود دارد را پر کنید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.
  • در این فرم باید اطلاعات شخصی و شماره تماس خود را قرار دهید. همچنین تجربه و استراتژی معاملاتی خود را در چند سطر توضیح دهید.
  • بعد از انجام مراحل فوق، باید منتظر تایید اوپوفایننس باشید که ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد.
  • بعد از تایید، شماره حساب IB و کد ارجاع در اختیار شما قرار می‌گیرد و از طریق آن می‌توانید برای معرفی خود به سایر معامله‌گران جدید استفاده کنید.
  • طبق قوانین بروکر اوپوفایننس، می‌توانید درصد مشخصی از هزینه‌های معاملاتی معامله‌گران را به‌عنوان کمیسیون یا حق‌الزحمه خود دریافت کنید.

اوپوفایننس معرف‌های خود را چگونه تایید می‌کند؟

اوپوفایننس استانداردهای مشخصی را برای تایید معرف‌ها و همکاران خود تعیین کرده است. اگر شما نیز قصد همکاری با این کارگزاری را دارید باید استانداردها و دستورالعمل‌های اخلاقی این بروکر را دنبال کنید. در ادامه به برخی از کارهایی اشاره می‌کنیم که باید انجام دهید.

صداقت با مشتریان

با مشتریان بالقوه خود صادق و شفاف باشید. درباره امکانات، خدمات یا عمل‌کرد اوپوفایننس ادعاهای نادرست یا گمراه کننده‌ای را ارائه ندهید. باید در اختیار آن‌ها اطلاعات دقیق و مرتبطی را قرار دهید که نیازها و انتظاراتشان را برآورده کند.

احترام به حریم خصوصی مشتریان

به حریم خصوصی مشتریان خود احترام بگذارید و از اطلاعات آن‌ها به خوبی و در امنیت کامل، محافظت کنید. تمام تدابیر لازم برای نگه‌داری از اطلاعات شخصی یا مالی مشتریان خود را انجام دهید.

پیروی از قوانین کشورها

از قوانین و مقررات کشورهایی که در آن فعالیت دارید باید حتماً پیروی کنید. در هیچ‌گونه فعالیت غیرقانونی یا غیراخلاقی که ممکن است به شهرت کارگزاری اوپوفایننس آسیب برساند یا قوانین و مقررات آن‌را نقض کند، شرکت نکنید. هرگونه فعالیت مشکوک یا تقلبی را به اوپوفایننس گزارش دهید.

حرفه‌ای رفتار کنید

درصورتی که از اوپوفایننس نمایندگی می‌کنید باید سطح بالایی از حرفه‌ای بودن و صداقت را از خود نشان دهید. از زبان یا رفتار توهین‌آمیز یا تبعیض‌آمیز نسبت به مشتریان احتمالی یا همکاران خود استفاده نکنید. با همه با احترام و ادب رفتار کنید.

سخن آخر

بیش‌تر معامله‌گران می‌خواهند بدانند که شرایط دریافت ریبیت یا کش چیست و چگونه می‌توان آن‌را از بروکر اوپوفایننس دریافت کرد. ریبیت و کش در واقع مجموع هزینه‌هایی هستند که معامله‌گران بابت انجام معاملات به بروکر پرداخت می‌کنند و معامله‌گران برای دریافت ریبیت، باید در یکی از معرف‌های اوپوفایننس، عضو باشند. اگر نمی‌دانید که بونوس چیست، جالب است بدانید که ریبیت با بونوس متفاوت است. بروکرها و نمایندگان آن‌‌ها بخشی از این هزینه‌ها را مجدداً به حساب معامله‌گران بازمی‌گردانند. بروکر اوپوفایننس و نمایندگان آن با توجه به حجم معاملاتی که معامله‌گران انجام می‌دهند، پاداش‌ها و تخفیف‌هایی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما