واتساپ دیگر روی این مدل آیفون‌ها کار نخواهد کرد

اقتصاد ۱۰۰ - واتساپ از اول اکتبر ۲۰۲۴ روی آیفون ۵ و چند مدل دیگر آیفون از کار خواهد افتاد.

به گزارش گروه دانش و فناوری، تعداد قابل توجهی از گوشی‌های قدیمی، در مجموع ۱۹ مدل، دیگر نمی‌توانند واتساپ را پس از تاریخ قطع شده اجرا کنند. یکی از قابل توجه‌ترین گوشی‌هایی که تحت تاثیر قرار گرفته است، آیفون ۵ است که امروزه هنوز هم توسط برخی افراد به طور گسترده استفاده می‌شود.

با پیشرفت فناوری و ارائه ویژگی‌های جدید، گوشی‌های قدیمی‌تر به سادگی نمی‌توانند نیازهای به‌روزرسانی‌ نرم‌افزاری مدرن را برآورده کنند.

برای کاربران این گوشی‌ها، این بدان معناست که آنها باید یا سیستم‌عامل گوشی‌های خود را - در صورت امکان - به‌روزرسانی کنند یا به مدل جدیدتری که با آخرین الزامات واتساپ سازگار است، ارتقاء دهند.

در کنار آیفون ۵، واتساپ از چندین دستگاه دیگر اپل پشتیبانی نخواهد کرد. اینها شامل نسل اول آیفون SE، آیفون 5C، آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس است. این تغییر به طور قابل توجهی بر کاربران اپل تأثیر می‌گذارد، زیرا بسیاری با وجود سن و سال هنوز به این مدل‌های قدیمی اعتماد می‌کنند.

 

گوشی‌های اندروید نیز تحت تأثیر قرار گرفتند

این اعلامیه همچنین خبرهای بدی را برای کاربران اندروید دارد. چندین مدل گوشی اندرویدی از برندهای معروف مانند سامسونگ، هواوی، لنوو، سونی و موتورولا نیز پشتیبانی واتساپ را از دست خواهند داد.

از جمله مدل‌های آسیب‌دیده می‌توان به Galaxy Ace Plus، Galaxy Core و Galaxy Express 2 سامسونگ اشاره کرد. علاوه بر این، Ascend P6 S و Ascend Y625 هوآوی، A820 Lenovo، Xperia Z1 سونی و Moto G موتورولا دیگر با برنامه پیام‌رسان سازگار نخواهند بود.

 

 

انتهای پیام

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما