افت ۸۱۷۴ واحدی شاخص کل بورس

در پی حوادث تلخ و ناآرامی‌های روز گذشته در غرب آسیا، امروز شنبه ۷ مهر، فروشندگان تالار شیشه‌ای را سرخ پوش کردند و افت ۸۱۷۴ واحدی شاخص کل را برای بورس اوراق بهادار تهران رقم زدند.

افت ۸۱۷۴ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش اقتصاد100، بازار سهام ایران که از آغاز فصل پاییز مورد استقبال خریداران قرار گرفته بود و شاخص کل بورس توانسته بود با رشد بیش از ۵۸ هزار واحدی در هفته گذشته به تراز ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۲۳ واحدی برسد، در پی حوادث تلخ و ناآرامی‌های روز گذشته در غرب آسیا، امروز شنبه ۷ مهر، فروشندگان تالار شیشه‌ای را سرخ پوش کردند و افت ۸۱۷۴ واحدی شاخص کل را برای بورس اوراق بهادار تهران رقم زدند.

در پایان معاملات امروز شاخص کل در حالی تا تراز ۲,۱۴۶,۸۴۸ عقب نشینی کرد که ارزش معاملات خرد در اولین روز این هفته معاملاتی و در سایه محدودیت دامنه نوسان یک درصدی به حدود ۲,۴۰۰ میلیارد تومان کاهش یافت این در حالی است که در روز چهارشنبه ارزش معاملات به بیش از ۶ همت رسیده بود.

گفتنی است ارزش بازار بورس تهران در پایان معاملات امروز با افت بیش از ۲۶ همت به عدد ۶۹,۷۰۶,۱۸۳ میلیارد ریال کاهش یافت.

از شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۸۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد که این کاهش، شاخص کل هم‌وزن بورس را به تراز ۳۷۶,۶۱۲ واحدی عقب برد.

نمادها مؤثر بورسی

در معاملات امروز سه نماد فملی، فولاد و وبملت به ترتیب با افت ۱۴۴۱، ۱۴۳۰ و ۴۸۱ واحدی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. این در حالی است که رشد ۸۴، ۸۰ و ۲۸ واحدی نمادهای بفجر، کچاد و وپارس در حدی نبود که مقابل افت امروز بایستند!

بازار فرابورس ایران

شاخص کل و شاخص کل هم‌وزن فرابورس نیز به ترتیب با افت‌های ۴۹ و ۲۹۹ واحدی به عدد ۲۲,۲۶۳ و ۱۲۴,۲۸۲ رسید.

امروز ارزش کل معاملات سهام فرابورس با افت بیش از ۶۰۰ میلیارد تومانی به حدود ۵۷۶ میلیارد تومان کاهش یافت و ارزش بازار اول و دوم با کاهش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومانی به ۱۱,۸۳۱,۴۴۲ میلیارد ریال و ارزش بازار پایه با کاهش ۲۲۷ میلیارد تومانی به ۳,۱۰۷,۶۸۶ میلیارد ریال رسید.

نمادها مؤثر بورسی

در معاملات امروز سه نماد آریا، فزر و فصبا به ترتیب با ۱۲ واحد کاهش، ۳ واحد افزایش و ۳ واحد کاهش بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس رقم زدند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما