با چه میزان خلافی خودرو توقیف می‌شود؟ + افزایش تا چه میزان

اقتصاد 100- سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا، اعلام کرد که با توجه به افزایش جرائم رانندگی، سقف خلافی که منجر به توقیف خودرو می‌شود، از ۲ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است. او اظهار داشت که در گذشته، مبلغ ۲ میلیون تومان به عنوان سقف خلافی تعیین شده بود که در دوران کرونا به طور موقت به ۳ میلیون تومان رسید.

با چه میزان خلافی خودرو توقیف می‌شود؟ + افزایش تا چه میزان

حسینی خاطرنشان کرد که اگر خودرویی به سقف خلافی ۵ میلیون تومان برسد، منجر به شکایت پلیس و در نهایت توقیف و انتقال آن به پارکینگ خواهد شد. او افزود که از ۲۳ تیرماه، جرائم رانندگی با درخواست پلیس راهور و تصویب دولت افزایش یافته و در صورت ارتکاب تخلف، خودروها با اعداد و ارقام جدید جریمه خواهند شد.

این تصمیم به منظور کاهش تخلفات رانندگی و بهبود ایمنی جاده‌ها اتخاذ شده است و انتظار می‌رود تاثیر قابل توجهی در کاهش تعداد تخلفات و افزایش انضباط در رانندگی داشته باشد. 

سردار حسینی تأکید کرد که هدف اصلی از این اقدام، حفظ جان و مال مردم و کاهش حوادث رانندگی است. وی افزود: "امیدواریم با افزایش جرائم و سخت‌گیری‌های بیشتر، شاهد کاهش چشمگیر تخلفات و افزایش ایمنی در جاده‌ها باشیم." 

با اجرای این تصمیم، رانندگان باید دقت بیشتری در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند و از ارتکاب تخلفات خودداری کنند، چرا که افزایش جرائم و سخت‌گیری‌های بیشتر، می‌تواند منجر به توقیف خودرو و افزایش هزینه‌های آنان شود.

منبع:پنجره

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما