اینستاگرام؛ امتیازی که از گردشگری حذف شد
اقتصاد ۱۰۰- شبکههای اجتماعی و به خصوص اینستاگرام بستر برای تورها با اثرگذاری زیاد است؛ ضمن اینکه هزینه تبلیغات در آن به نسبت دیگر روشهای تبلیغات کمتر است.
به گزارش گروه گردشگری اقتصاد ۱۰۰، جعفر نژاد، راهنمای گردشگری با اشاره به اهمیت حضور شبکه های اجتماعی در صنعت گردشگری گفت: طبیعت گردی نیازمند عکس و فیلم است، در سفرهای مختلفم عکس و فیلمهای زیادی تهیه کردهام و بهوسیله آنها به معرفی مقاصد تورهایمان پرداختهایم، در یکماه گذشته با مسدود شدن اینستاگرام و قطعی اینترنت افت سفرها را شاهد بودیم.
شاید دیگر کسب و کارها بتوانند راههای دیگر را برای فروش خود پیدا کنند اما فعالان حوزه گردشگری با مسدود شدن اینستاگرام دیگر جایی برای معرفی و تبلیغ خود ندارند و باید با گردشگری خداحافظی کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظر