تبلیغات هوشمندانه پاسارگاد زیر پای مردم
اقتصاد 100 - ترابانک پاسارگاد به عنوان زیر مجموعه الکترونیک بانک پاسارگاد که قه صورت مستقل و در به صورت کاملا مجازی خدمات بانکی ارایه می کند، در جانمایی هوشمندانه تبلیغات خود را زیر پای مردم قرارداد.
ترابانک پاسارگاد که در ذیل خدمات بانک پاسارگاد با عنوان ویپاد به ارایه خدمات مجازی بانکی می پردازد به تازگی در تبلیغات شهری خود موضوع وامهای خرد را محور قرارداده است، این مجموع هوشمندانه مسافران مترو را در تهران هدف گرفته و برخلاف روند مرسوم جانمایی تبلیغات خود را در مسیر نگاه مسافران منتظر قطار، در زیر پای مسافران قرارداده است.
نکته ای ساده که پیشتر مورد توجه کمپین های تبلیغاتی قرار نگرفته، اکثر مسافران منتظر به تبع همه گیری استفاده از گوشی های هوشمند سرها پایین است و بنرهای تبلیغاتی مرسوم کمتر در مسیر نگاه ایشان قرار می گیرد.
زیر پای مسافرین در دیوارهای جانبی ریلهای قطار این روزها بیشتر مورد توجه مسافران سربه زیر قرار می گیرد.
به نظر می رسد بانک پاسارگاد که در سال گذشته در جذب سپرده از نرخ تورم عقب مانده بود به این محصول جدید خود امید بسیاری بسته است.
ارسال نظر