جذاب‌ترین دربی را پیش رو داریم

اقتصاد 100- صدمین دربی تهران در حالی یکشنبه آینده بین پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد که هر دو تیم ورودی توفانی به این مسابقه داشتند. پیش‌دربی‌ها معمولا در فوتبال ایران کسل‌کننده هستند؛ تیم‌ها نگران هستند که برای مهم‌ترین بازی فصل مصدوم و محروم ندهند و البته عمده تمرکزشان هم معطوف به شهرآورد و رویارویی با حریف دیرینه است.

جذاب‌ترین دربی را پیش رو داریم

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، این‌بار اما همه‌چیز زمین تا آسمان فرق داشت. ابتدا پرسپولیس در کرمان به میدان رفت و با نتیجه ۳بریک مس را شکست داد. این بازی دو نکته ویژه داشت؛ نخست آنکه یحیی گل‌محمدی بدون هراس از محرومیت نفراتش، هفت بازیکنی را در ترکیب اصلی قرار داد که با دریافت اخطار حضور در دربی را از دست می‌دادند. نکته دوم هم به تداوم بازی پرسپولیس با یک هافبک دفاعی مربوط می‌شد؛ آنچه باعث شد پرسپولیس با ۲۱ شوت به سمت دروازه حریف، رکورد شوت‌زنی خود در این فصل را بشکند. پرسپولیس در این بازی سه گل زد و چهار بار هم تیر دروازه مس را لرزاند؛ توپ‌هایی که شاید اگر داخل دروازه می‌رفتند، نتیجه‌ای شبیه به استقلال برای این تیم به دست می‌آمد. داستان آبی‌ها هم که روشن بود و این تیم با برتری ۶بریک برابر هوادار، یک خط و نشان اساسی برای رقیب سنتی کشید. 

با این اوصاف، دربی صدم محکوم به جذابیت است؛ مسابقه‌ای که دو تیم با تمام قوا و بدون محروم پا به آن می‌گذارند و فرم فنی بسیار مطلوبی هم دارند. بازی با حضور هرچند محدود تماشاگران برگزار خواهد شد و البته نکته بسیار کلیدی دیگر آن است که مساوی هم به درد هیچ‌یک از دو تیم نخواهد خورد. با توجه به پیروزی سپاهان برابر مس رفسنجان، این تیم با برتری در مسابقات آینده قطعا قهرمان خواهد شد، چرا که در مسابقه رودررو با پرسپولیس و استقلال بهتر نتیجه گرفته و امسال خبری از در نظر گرفتن تفاضل گل نیست. همه اینها یعنی سرخابی‌ها باید تمامی مسابقات باقی‌مانده خود و از جمله دربی را ببرند و امیدوار به لغزش سپاهان باشند. در نتیجه حتما دربی جذابی خواهیم دید؛ شهرآوردی که مساوی در آن صدای باخت می‌دهد و دور از محافظه‌کاری‌های مرسوم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : دنیای اقتصاد
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما