ستاره مدنظر استقلال ، نکونام را پیچاند / در اروپا باقی می مانم ؛ سراغ بازیکن دیگری بروید

اقتصاد 100 - ستاره مدنظر نکونام به استقلال نمی‌آید.

ستاره مدنظر استقلال ، نکونام را پیچاند / در اروپا باقی می مانم ؛ سراغ بازیکن دیگری بروید

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، استقلال مدت زیادی سراغ این بازیکن باکیفیت رفت اما در نهایت این ستاره به جواد نکونام پاسخ منفی داد.

استقلال حتی درخواست قیمت بالاتری را هم ارائه داد اما بازیکن آینده دار فوتبال کشورمان حاضر نشد در ایران بازی کند.

اللهیار صیادمنش پس از سپری کردن دورانی پرنوسان در فوتبال انگلیس در نیم‌فصل گذشته به وسترلوی بلژیک پیوست تا دوران جدیدی را در فوتبال این کشور آغاز کند. با این حال اللهیار در وسترلو هم دوران موفقی را پشت سر نگذاشت تا شائبه افول او در فوتبال اروپا و بازگشت زودهنگامش به لیگ ایران پررنگ شود. این در حالی است که با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، برخی از تیم‌های ایرانی به‌ویژه استقلال در پی جذب این مهاجم شمالی برآمده اما درنهایت صیادمنش که همچنان با وسترلو قرارداد دارد، به تصمیم خود برای ادامه همکاری با وسترلو پایبند و وفادار ماند.

مهاجم سابق هال‌سیتی که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از این تیم به وسترلو پیوسته بود در ۱۶ مسابقه ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفت و فقط یک پاس گل داد تا عملکرد ناامید کننده‌ای را از خود به ثبت رسانده باشد. با این حال او در پیش فصل با گلزنی در بازی‌های دوستانه تیمش درخشیده تا کادر فنی وسترلو را برای میدان دادن به وی در دیدارهای رسمی متقاعد کند.

برهمین اساس وسترلو یکشنبه شب گذشته در هفته نخست لیگ بلژیک و در حالی که صیادمنش را در ترکیب اصلی خود داشت در ورزشگاه هت کویپیه با نتیجه پرگل ۳ بر صفر سرکل بروژ را شکست داد. اللهیار اما در این دیدار عملکردی درخشان را از خود به ثبت رسانده و در هر ۳ گل تیمش تاثیر داشت.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما