دعوتنامه تیم اروپایی برای پدیده پرسپولیس !!

اقتصاد 100 - ستاره تمرین ها و بازی های تدارکاتی پرسپولیس پیشنهاد اروپایی دارد.

دعوتنامه تیم اروپایی برای پدیده پرسپولیس !!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، قوب براجعه جزو جوان‌ترین خرید‌های این فصل پرسپولیس محسوب می‌شود که ۴ مرداد ماه رسما پیراهن سرخ را به دست گرفت و عکس یادگاری‌اش کنار رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس منتشر شد.  

یعقوب براجعه که اکنون ۱۸ ساله است و در تیم ملی نوجوانان تبدیل به چهره‌ای شاخصی شد، طبق سندی که به دست رسانه طرفداری رسیده در تاریخ ۳۰ آوریل یعنی ۱۱ اردیبهشت ماه با یک دعوت نامه از سوی باشگاه اوسترشوندس سوئد مواجه می‌شود. در این دعوت نامه آمده که این باشگاه سوئدی حاضر است تمام هزینه‌های غذا، اسکان و رفت و آمد این بازیکن را بدهد و او به صورت تستی در تمرینات این تیم حضور داشته باشد تا اگر کیفیت خوبی از خودش نشان داد، قرارداد رسمی بین این بازیکن و این باشگاه سوئدی به امضا برسد.

یعقوب براجعه بعد از اینکه در جام جهانی نوجوانان عملکرد خوبی از خودش نشان داد، پیشنهاد خوبی از تیم‌های ایرانی دریافت کرده بود و ترجیح داد بعد از پایان فصل و استراحت، تیمش را در آرامش کامل انتخاب کند و ریسک نکند. به همین خاطر هم دعوت نامه باشگاه سوئدی را رد کرد.

قرارداد امضا شده بین پرسپولیس و یعقوب براجعه ۴ ساله است ولی اینکه آیا او می‌تواند خودش را در این تیم جا بیندازد یا نه، مساله مهمی است که باید دید این بازیکن جوان از پس آن برمی‌آید یا نه.

انتهای پیام/



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما