معرفی 6 مورد از بهترین نرم‌افزارهای CRM رایگان در سال 2023

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای کمک به ساده کردن کار تیم فروش یا اهداف دیگری مانند سازماندهی سرنخ‌ها، مدیریت تماس‌ها، پشتیبانی مشتری، کمپین‌های بازاریابی و ... طراحی شده است. اما ساده‌سازی دقیقاً چیست؟

 CRM با ترکیب چند برنامه مختلف در یک پلتفرم واحد، به سریع‌تر و آسان‌تر کردن کارها دست می‌یابد. با سی ار ام چارت‌های مفیدی بر اساس داده‌‌ها و تاریخچه‌ی مشتریان در اختیار دارید یعنی در حالی که وظایف اعضای تیم در حال انجام است، آمار و تجزیه و تحلیل، از داده‌های در دسترس ایجاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: سی ار ام چیست؟ آشنایی با صفر تا صد این ابزار کاربردی را در این مقاله از اوج بخوانید.

صنعت CRM در سال های اخیر با سرعت تاثیرگذاری در حال رشد بوده که تشدید رقابت، موجب کاهش هزینه‌ها، تسهیل منحنی پذیرش و افزایش کیفیت و ویژگی‌های سی ار ام شده است که ارائه‌ی نسخه‌های  سی ار ام رایگان، یکی از نمونه‌های آن است.

یک CRM رایگان بهترین مقدمه برای درک و فراگیری CRM شمرده می‌شود. با این پکیج‌‌ها بدون فشاری برای پرداخت هزینه، می‌توانید وقت خود را صرف یادگیری نسخه رایگان نرم افزارهای CRM کنید و پی ببرید که کدام ویژگی‌ها برای شما مفیدتر هستند. در واقع قبل از خرید یک نرم‌افزار جامع، «به‌صورت رایگان» چیزی مشابه آن را تجربه می‌کنید و این یک فرصت مهم به شمار می‌آید زیرا ساز و کار سی ار ام اینگونه نیست که مستقیم وارد گردش کار یک سازمان شود، اتوماتیک کار خود را انجام دهد و به بهره‌برداری برسد. لازم است که افراد یک سازمان سی ار ام را درک کنند و با آن در ارتباط باشند تا بتوانند مزایای ملموس و مثبتی برای کسب و کارشان ایجاد کنند.

نرم‌افزارهای رایگان این فرصت را ارائه می‌دهند که یک پلتفرم را در تیم خود امتحان کنید و ببینید که آیا  می‌توانید از آن ارزش کسب کنید یا نه، به خصوص اگر یک بیزینس کوچک یا یک استارت‌آپ نوپا با بودجه محدود دارید.

معرفی سی ار ام های رایگان

آشنایی با سی ار ام رایگان freshness

سی ار ام رایگان Freshsales

Freshsales یک راه حل همه‌جانبه برای اتوماسیون نیروی فروش است. در واقع همه چیزهایی را که یک فروشنده به آن نیاز دارد فراهم می‌کند؛ جذب سرنخ های با کیفیت، مشارکت در گفتگوهای متنی، ایجاد معاملات با بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی، و پرورش روابط با مشتری.

Freshsales تیم‌های شما را قادر می‌سازد به وسیله‌ی اتوماسیون فرآیند‌های فروش و و افزایش بهره‌وری در فعالیت‌های روزانه، زمان بیشتری برای اقدامات حیاتی فروش در اختیار داشته باشند. به کمک هوش مصنوعی، کارشناسان فروش می‌توانند به یک چشم‌انداز صحیح از معاملات دست پیدا کنند، سود احتمالی را پیش‌بینی کنند، بهترین اقدامات را برای بستن یک معامله تشخیص و انجام دهند. با این سی ار ام کسب و کارها می‌توانند قدم بزرگی به سوی مدیریت همه‌جانبه‌ی لوله ی فروش بردارند. البته مسلما برخی از ویژگی‌های بهتر برای نسخه‌ی اصلی تدارک دیده شده است.  مثلا گردش کار مبتنی بر زمان، برخی ابزارهای چت بات و گزارش متریک پیشرفته.

سی ار ام رایگان Zoho

Zoho CRM یک پلت فرم مناسب برای کسب و کارهای کوچک با رابط کاربری ساده، ماژول‌های قابل تنظیم، اتوماسیون کاربری و ابزار‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. نسخه‌ی رایگان برای حداکثر سه کاربر طراحی شده و این امکان را ارائه می‌دهد که گردش کار تعریف کنید، سرنخ‌‌ها را مدیریت کنید و عملیات روزانه را بر اساس یک برنامه‌ی منطقی بچینید. این برنامه با توییتر، فیسبوک و گوگل پلاس نیز ادغام می‌شود و با زمان‌بندی عالی کمک می‌کند به تمام سرنخ‌‌ها برسید. البته  Zoho سیستم نوتیفیکیشن برای سرنخ‌‌ها ندارد و رابط کاربری آن ممکن است کمی کند باشد.

سی ار ام رایگان HubSpot

HubSpot یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده سی ار ام است که یک نسخه‌ی رایگان با ویژگی‌های پایه و تعداد نامحدود کاربر ارائه کرده است. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد سرنخ‌‌ها را نظارت و به کارشناس فروش مربوطه محول کنید، پروسه‌ی فروش را مدیریت کنید، و تمام تعاملات با مشتریان را از همه‌ی کانال‌های ارتباطی در یک مکان ذخیره کنید.

hubspot crm

علاوه بر این، یک سیستم ایمیل مارکتینگ جامع به سازمان‌‌ها ارائه می‌کند که به خوبی ابزارهای بازاریابی عمل می‌کند. نسخه‌ی غیر رایگان این نرم‌افزار از هوش مصنوعی و تکنولوژی اتوماسیون جدیدتری استفاده می‌کند در نتیجه فضای ذخیره سازی بیشتری دارد و گزارش‌های تخصصی‌تری ارائه می‌دهد.

سی ار ام رایگان EngageBay

این پلتفرم ارتباط چند کانالی را فراهم می‌کند و اطلاعات تماس را از تمام نقاط تماس مشتری جمع‌آوری می‌کند. فعالیت مخاطبین، فعالیت وبسایت، پاسخ ایمیل، نرخ باز کردن ایمیل و نرخ کلیک را نیز ردیابی می‌کند. اما الگوهای طراحی ایمیل آن محدود است. این نرم‌افزار با Gmail، Office 365 ادغام می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که CRM خود را با سایر فرآیندهای تجاری خود هماهنگ کرده و عملیات را ساده‌تر کنید.

سی ار ام رایگان Capsule

Capsule نه تنها برای بالا بردن کیفیت ارتباطات شما با مشتریانتان تلاش می‌کند بلکه به ارتباطات کارکنان با هم نیز اهمیت می‌دهد . این نرم‌افزار با یک رابط کاربری ساده و منحنی یادگیری کوتاه محبوبیت زیادی دارد. به جای انباشته کردن ویژگی‌های گسترده، کپسول به سادگی روی مدیریت کار روزانه تمرکز کرده است. شما  می‌توانید فوراً متوجه شوید که در خط لوله فروشتان چه  می‌گذرد (مناقصه‌ها، تولید سرنخ، پیشنهادات، داده‌های مشتری و غیره) و تیم شما چه کاری را در چه زمانی باید انجام دهد. این طرح رایگان به 250 مخاطب محدود شده است.

Bitrix24

با توجه به تعداد کاربران، Bitrix24 یکی از محبوب ترین سی ار ام های رایگان را دارد. Bitrix24 یک سی ار ام ابری رایگان برای حداکثر ۱۲ کاربر به شما ارائه می‌دهد که فضای ذخیره سازی آن ۵ گیگابایت است. از نظر ویژگی‌ها، تقریباً همان ویژگی‌های نسخه غیررایگان را ارائه  می‌کند، هرچند کمی محدودتر. در این پکیج همه چیزهایی که نیاز دارید وجود دارد: مدیریت خط لوله، مدیریت سرنخ، ردیابی فروش، گزارش دهی، اتوماسیون وظایف، و موارد دیگر. دسترسی درون برنامه‌ای صوتی، ایمیل، چت و کانال ویدیویی و برنامه‌های تلفن همراه برای iOS و Android وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که تیم شما می‌تواند در مواقع حساس مشکلات را برطرف کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما