اولین مدرک دال بر عملکرد قدرتمند دوربین گلکسی اس 23 الترا از راه رسید

بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد افشاگر برجسته دنیای فناوری یعنی Ice Universe موفق شده است که به یک نمونه اولیه از پرچمدار نسل بعدی سامسونگ به نام گلکسی اس 23 الترا دست پیدا کند و یک تصویر توسط دوربین آن ثبت کند و به اشتراک بگذارد.

اولین مدرک دال بر عملکرد قدرتمند دوربین گلکسی اس 23 الترا از راه رسید

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، به تازگی نمونه تصویر ثبت شده توسط دوربین پرچمدار نسل بعدی سامسونگ منتشر شده است که بهبود زیاد دوربین این گوشی در مقایسه با گلکسی اس 22 الترا را نشان می‌دهد.

بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد افشاگر برجسته دنیای فناوری یعنی Ice Universe موفق شده است که به یک نمونه اولیه از پرچمدار نسل بعدی سامسونگ به نام گلکسی اس 23 الترا دست پیدا کند و یک تصویر توسط دوربین آن ثبت کند و به اشتراک بگذارد. البته باید اشاره کرد که کار توسعه و ساخت گلکسی اس 23 الترا وارد مراحل پایانی خود نشده است ولی از هم اکنون نیز نتایج ثبت شده توسط دوربین این گوشی هوشمند بسیار امیدوار کننده است و نوید یک دوربین قدرتمند را به کاربران می‌دهد.

در تصویر کراپ شده‌ای که از نمونه تصاویر ثبت شده توسط گلکسی اس 23 الترا و گلکسی اس 22 الترا به اشتراک گذاشته شده است، به خوبی می‌توان مشاهده کرد که تصویر متعلق به دوربین گلکسی اس 23 الترا در مقایسه با نسل قبلی خود بسیار شفاف‌تر است و همچنین جزئیات تصاویر (خط‌های موازی بخش مشکی‌رنگ) را بهتر نشان می‌دهد. از آن سو، تصویر گلکسی اس 22 الترا کاملا تار است و جزئیات آن از بین رفته است. شایان ذکر است این افشاگر ادعا کرده است که حالت بهبود هوش مصنوعی در هر دو گوشی غیرفعال بوده است.

طبق این گزارش، گلکسی اس 23 الترا به اولین گوشی سامسونگ بدل خواهد شد که از سنسور 200 مگاپیکسلی توسعه داده شده توسط این برند کره‌ای بهره می‌برد. البته دوربین به کار رفته در گوشی پرمیوم سامسونگ سنسور ایزوسل HP1 و یا HP3 نخواهد بود و یک سنسور جدید ناشناس با اندازه 1/1.3 اینچی و اندازه پیکسلی 0.6 میکرومتری خواهد بود. به علاوه، سنسور جدید گلکسی اس 23 الترا در کنار بهره‌گیری از حالت 200 مگاپیکسلی و 12.5 مگاپیکسلی از قابلیت ثبت تصاویر 50 مگاپیکسلی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی اس 23 الترا از سنسور تله‌فوتو مشابه نسل قبلی خود بهره خواهد برد. البته به لطف فناوری پردازش تصاویر جدید، انتظار می‌رود کیفیت تصاویر این گوشی پرمیوم بهبود قابل توجهی داشته باشد. به علاوه، گلکسی اس 23 الترا به احتمال فراوان در ماه ژانویه و یا فوریه سال 2023 معرفی خواهد شد. 

 

 

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما