حلقه چرخان سخت‌افزاری احتمالا با گلکسی واچ ۶ پرو باز خواهد گشت

اقتصاد ۱۰۰ - نسخه پرو نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ به یکی از ویژگی‌های اصلی سری گلکسی واچ مجهز خواهد شد.

حلقه چرخان سخت‌افزاری احتمالا با گلکسی واچ ۶ پرو باز خواهد گشت

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام، حلقه چرخان یکی از ویژگی‌های اصلی و پرطرفدار سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی واچ محسوب می‌شد که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده بود. با این وجود، سامسونگ به دلایلی تصمیم گرفت این ویژگی را از سری گلکسی واچ ۵ حذف کند. حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده است که ادعا می‌کند حلقه چرخان سخت‌افزاری سری گلکسی واچ با نسل جدید ساعت هوشمند باز خواهد گشت و به نوعی نسخه بهبود یافته گلکسی واچ ۴ کلاسیک محسوب می‌شود. 

طبق این گزارش که توسط افشاگری کره‌ای به نام Super Roader به اشتراک گذاشته شده است، گلکسی واچ ۶ پرو به حلقه چرخان فیزیکی برای گردش در منو‌ها مجهز خواهد بود. در این راستا، به نظر می‌رسد نسخه استاندارد گلکسی واچ ۶ همچنان از حلقه چرخان دیجیتالی بهره خواهد برد. به علاوه، شایعه شده است که گلکسی واچ ۶ پرو در دو اندازه مختلف عرضه خواهد شد و دست کاربران برای انتخاب باز خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی واچ ۵ پرو تنها در یک مدل ۴۵٫۴ میلی‌متری روانه بازار شده است. 

شایان ذکر است که هنوز اندازه دقیق گلکسی واچ ۶ پرو مشخص نیست ولی انتظار می‌رود نسل جدید ساعت سامسونگ از اندازه مشابه گلکسی واچ ۴ کلاسیک برخوردار باشد. با توجه به این موضوع، گلکسی واچ ۴ کلاسیک در دو اندازه ۴۲ میلی‌متری با نمایشگر۱٫۲ اینچی و ۴۶ میلی‌متری با نمایشگر ۱٫۴ اینچی (مشابه گلکسی واچ ۵ پرو) عرضه شده است. در این راستا، به نظر می‌رسد گلکسی واچ ۶ پرو نیز در مدل‌های مشابه روانه بازار شود. 


 

جدا از حلقه چرخان، سری گلکسی واچ ۶ با بهبودهای دیگری نیز عرضه خواهد شد که مربوط به عمر باتری این سری ساعت هوشمند می‌شود. اخیرا تصویری از باتری نسخه ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ فاش شده بود که خبر از باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این ساعت می‌داد. طبق اطلاعات موجود در این تصویر، ظرفیت باتری مدل ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۶ به نسبت باتری ۲۸۴ میلی‌آمپر ساعتی نسخه ۴۰ میلی‌متری گلکسی واچ ۵ حدود ۵ درصد افزایش داشته است. 

در نهایت باید اشاره کرد که نسل جدید گلکسی واچ احتمالا در ماه اوت سال جاری میلادی و همراه با گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ معرفی خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما