قیمت کدام محصولات کرمان موتور کاهش یافت؟ + جدول

اقتصاد ۱۰۰- قیمت محصولات مدیران خودرو امروز 6 شهریور 1403 نشان می‌دهد که تعدادی از محصولات روند کاهشی به خود گرفته و تعدادی دیگر سکوت اختیار کرده و با همان قیمت‌های پیشین در بازار معامله می‌شوند.

قیمت کدام محصولات کرمان موتور کاهش یافت؟ + جدول

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز 6 شهریور 1403 اعلام شد. طبق داده‌های اعلامی قیمت شش محصول کاهشی گزارش می‌شود؛ این ریزش از سه میلیون تومان تا 22 میلیون تومان در بین محصولات به چشم می‌خورد.

با توجه به وارد شدن قیمت دلار به کانال 59 هزار تومانی، اغلب خودرو‌های داخلی و مونتاژی دستخوش نوسان شد و شرکت مدیران خودرو نیز مستثنی از سایر نیست.

قیمت محصولات مدیران خودرو

با توجه به روند بازار و قیمت دلار تعدادی از محصولات تغییر پیدا کردند.

X33 کراس (اتوماتیک) ازدسته محصولات اتومات شرکت مدیران خودرو محسوب می‌شود که امروز 10 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت یک میلیارد و صد میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در طول یک هفته 95 میلیون تومان افت قیمت داشته است.

X55 پرو از دسته محصولات که با افت قیمت مواجه شده و با ریزش 14 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 460 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد

فونیکس FX در شمار محصولات لوکس که امروز رکورددار افت قیمت در بین محصولات مدیران خودرو شده و با کاهش 22 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 73 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

 

modiran 6 شهریور جدید _page-0001



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما کدام پرونده فساد اقتصادی، رسوایی بزرگتری به بار آورد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما