رهن و اجاره خانه در پیروزی چقدر پول نیاز دارد؟

اقتصاد ۱۰۰- پیروزی یکی از محلات شرقی تهران است که بر اساس تقسیم‌بندی‌ها جزو منطقه 11 شهرداری تهران محسوب می‌شود.

رهن و اجاره خانه در پیروزی چقدر پول نیاز دارد؟

پیروزی یکی از محله‌های شرقی تهران که قیمت مناسب آن باعث شده هر ساله متقاضیان زیادی برای اجاره خانه به سوی آن هدایت شوند. اما اکنون برای اجاره مسکن در این محله چه بودجه‌ای را باید در نظر داشت؟

پیروزی یکی از محله‌هایی‌ست که با موج تورم اجاره‌بها طی سال‌های اخیر، مستاجران بیشتری به سمت آن جلب شده‌اند؛ مستاجرانی که افزایش بی‌رویه اجاره‌بها باعث شده است، اکنون به سوی محله‌هایی با قیمت مناسب‌تر جلب شوند. اما اکنون برای اجاره یک خانه در پیروزی متقاضیان باید چه بودجه‌ای در نظر داشته باشند؟

قیمت اجاره خانه در پیروزی

قیمت اجاره آپارتمان در پیروزی

بررسی آگهی‌های مربوط به اجاره خانه در محله پیروزی نشان می‌دهد، با رهن کمتر از 100 میلیون تومان نیز می‌توان در این محله خانه اجاره کرد. البته معمولا این دست از آپارتمان‌ها نقلی و قدیمی هستند. برای مثال مالک آپارتمانی 45 متری در محدوده نیروی هوایی که ساخت آن به سال 1387 بازمی‌گردد، برای واحد خود 50 میلیون تومان رهن و 10 میلیون و 500 هزار تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته است.

رهنی معادل 100 میلیون تومان نیز برای مستاجران این امکان را فراهم می‌کند تا آپارتمان‌هایی کوچک‌متراژ با عمر کمتر از 10 سال اجاره کنند. اکنون رهن آپارتمانی در خیابان کرمان 100 میلیون تومان تعیین شده و اجاره ماهانه آن نیز هشت میلیون تومان اعلام شده است.

رهن بیش از 200 میلیون و توانایی پرداخت اجاره‌ای بیش از 10 میلیون تومان نیز باعث می‌شود مستاجران آپارتمان‌هایی متوسط‌متراژ در سبد انتخاب خود داشته باشند.

در این بین مستاجران با داشتن بودجه‌ای معادل 400 میلیون تومان می‌توانند واحدی کوچک‌متراژ را رهن کامل کنند. رهن بیش از 500 میلیون تومان نیز امکان اجاره آپارتمان‌های نوساز را برای آنها فراهم می‌کند. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما