اعدام در انتظار تتلو است ؟!

رسانه‌ها در حالی از صدور قرار جلب به دادرسی امیر تتلو خبر داده‌اند که بر این اساس این چهره جنجالی موسیقی به‌زودی در دادگاه محاکمه خواهد شد.

اعدام در انتظار تتلو است ؟!

در چند روز اخیر تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد که گویا شماری از دوستداران آهنگ‌های تتلو، برای آزادی او نذری پخش کرده بودند. این خواننده در زمانی که در ایران بود، هواداران بسیار زیادی به‌ویژه در میان نوجوانان داشت که البته پس از مهاجرت و تشدید فحاشی‌ها و توهین‌هایش، روز به روز از شمار هوادارانش کم شد. بااین‌حال هنوز شماری از هواداران سابق او برایش نذر و نیاز می‌کنند تا زودتر بتواند دوران محکومیتش را بگذراند و به زندگی و فعالیت در ایران بازگردد. اما آیا ممکن است؟

امیر+تتلو

برخی حقوق‌دانان می‌گویند مجموع اتهامات تتلو می‌تواند او را با اتهام افساد فی الارض و حکم اعدام روبه‌رو کند. برخی دیگر با تاکید بر وضعیت سلامت روان و ذهن او، معتقدند مجازات تتلو به دلیل بیماری‌های روحی و روانی، با تخفیف و با رویکرد درمانی خواهد بود. برخی دیگر می‌گویند که با توجه به صدور قرار جلب به دادرسی، دادگاه کیفری، بررسی و دادرسی پرونده را انجام خواهد داد و به این ترتیب صدور اعدام به خاطر افساد فی الارض احتمالا دور از ذهن خواهد بود، زیرا این قبیل احکام در دادگاه انقلاب صادر می‌شود. حکم هرچه باشد، احتمالا پدیده تتلو برای همیشه به پایان رسیده است. پدیده‌ای که مبتنی‌بر استعدادی قابل‌تحسین در خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم موسیقی‌های مورد پسند نوجوانان و برخی جوانان بود، اما در سقوط پایان‌ناپذیر اخلاقی، درگیر اتفاقات و فجایعی عجیب شد و خود به جنگ با خود برخاست.

منبع: پنجره

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما