بیوگرافی بازیگر نقش مولانا فیلم مست عشق + عکس ها و زندگی شخصی پارسا پیروزفر

بیوگرافی پارسا پیروزفر مولانای مست عشق را مشاهده می کنید.

بیوگرافی بازیگر نقش مولانا فیلم مست عشق + عکس ها و زندگی شخصی پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر در نقش مولانا

پارسا پیروزفر متولد سال ۱۳۵۱، از جمله محبوب‌ترین و کم‌حاشیه‌ترین هنرمندان ایران است که در طول سال‌های فعالیت خود، نه‌تنها از محبوبیتش کاسته نشد، بلکه روزبه‌روز بر تعداد طرفدارانش افزوده شده است.

پیروزفر در دوران دبیرستان باوجود تحصیل در رشته ریاضی و فیزیک، به نقاشی علاقه فراوانی داشت و در سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۹ به خلق داستان‌های مصور می‌پرداخت و در سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵ نیز به صداپیشگی مشغول بود.

نظر مسعود فراستی درباره مست عشق پارسا پیروزفر | ویدئو - همشهری آنلاین

او در سال ۱۳۷۰ با دنیای بازیگری در تئاتر آشنا شد و سه سال بعد، در سال ۱۳۷۳، با بازی در فیلم “پری” به‌طور رسمی پا به عرصه سینما گذاشت. نقش‌آفرینی وی در سریال “در پناه تو” در سال ۱۳۷۴، نقطه عطفی در کارنامه هنری‌اش بود و این بازیگر را به شهرتی فراگیر رساند.

این بازیگر محبوب ایرانی در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم “مهمان مامان” نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد؛ اما بدون‌شک، نقش بیژن ایرانی در سریال پرطرفدار “در چشم باد”، او را در میان مردم جاودانه کرد.

وی در سال‌های اخیر با بازی در فیلم “تی تی” و سریال پربیننده نمایش خانگی “یاغی” بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات رساند. علاوه‌بر بازیگری، پیروزفر در زمینه‌های تدریس در دانشگاه، کارگردانی تئاتر (نمایش ماتریوشکا) و صداپیشگی نیز فعالیت دارد.

بخشی از فیلم مست عشق با بازی پارسا پیروز فر



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما